2009. szeptember 18., péntek

21.hét

Nagyon rég nem jártam erre,sose jutok el idáig...

Gyorsan összefoglalom az elmúlt bő 1 hetet!Már azt se tudom mit írtam és mit nem!

Szombaton gulyásfesztiválon voltunk Szolnokon!
Iza nagyon jól bírta a vonatozást!Nem sírt,nem volt nyűgös sem.Odafelé aludt majd nézelődött!Vissza meg leginkább velem játszott!Még a kallernek is köszönt egy nagy HEŐŐ -vel!:)
A gulyásfesztivált is jól viselte,csak akkor sírta ha éhes volt,néha bele telt egy kis időbe amíg melegítettünk neki tejet...körülményes volt picit...De szépen bealudt,nem is érdekelte a zsivaj:)

Már pépet is kap!
De szerintem ezt írtam.Délben a natúr pépbe pedig gyümit.Imádja!!!Szerencsére nincs gond az evéssel!És újra átalussza az éjszakákat!

Babatali!
Csütörtökön,10-én nálunk volt megint egy babatali!Tök jó volt,Iza is jó kislány volt nagyon!!!Erről is dobok majd képet!Jó sok baba összegyűlt!!

Fogunk még nincs...
pedig nem sok kéne hozz!Néha nyűglődik miatta,olyankor csak kézben van el.

Most mindenki beteg!:(
Pontosabba náthás Peti,Miki és 2 napja Iza is...Éjjel nem alszunk túl sokat,vagyis én szinte semmit.Kiköltöztem a nappaliba a földre!És sűrűn porszívózom Iza orrát.Sír is rendesen,pedig nem sírt eddig ha szívtam az orrát:(Tegnap is 10-1 ig tartott mire sikerült kidugítanom és el tudott aludni.Persze enni is sűrűn eszik éjjel,mert nappal csak kis adagokat tud!Kaptunk gyulladás csökkentős orrcseppentőt!Sokat segít,picit jobb már neki!Néha köhög,de szerintem csak kiszáradt a kis torka ahogy a száján veszi a levegőt!Láza nincs!

Már 6,5 kiló felett van!
Kíváncsi vagyok a nátha miatt mennyit hízott mostanság.Továbbra is vigyori,mozgékony csajszi!Lassan megint kinőtt egy méretet...Picit tegnap megnyirattam a haját,elég borzalmas ahogy ki van kopva neki:)

És ma van Miki szülinapja!!!!Itt is sok boldog szülinapot kívánunk Izussal!
Kapott Izától egy szál vörös rózsát!Meg vettem egy kis tortát,mozdonyos marcipánnal!
Sajna a könyv amit vettem nem jó...vagyis rosszat vettem meg,még vissza kell cserélnem!Meg vennem kell neki egy új sakk készletet,a régiből már hiányzik pár bábú!De Iza miatt nem tudtam most kimopzdulni:(Tehát majd holnap kapja meg őket!Ma úgyis megy dolgozni,és csak holnap este ér haza!:(

Jövök majd képekkel is!


(Közben elromlott a porszívónk,1 hete azt köröztem...de mind olyan ...szóval vagy sz*r vagy drága.Volt vmi női megérzésem,mert mondtam apának szerdán h porszívó nélkül ne jöjjön haza.Éjjel meg kellett is mert akkorra dugult be Iza orra...délután még tök jól volt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése