2012. április 8., vasárnap

Húsvét

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánunk mindenkinek!

Igaz az időjárás nem túl kedves az ünnephez.Itt esett is,hideg van és fúj a szél.Persze így a kinti munkákkal se haladunk már megint.Na de csak végzünk egyszer!

Hamarosan végzünk a füvesítéssel,vagyis a kert egésze be lesz szórva.Az első próba területet már 2 hete beszórtam,és olyan szép zöld!!!Remélem pár hét és arról számolok be hogy az egész udvar zöld:)
Íme a zöld sarok:)))


Közben a veteményes is "zöldellik".A retek szépen jön ki,a borsó is kibújt.Van egy csomó szőlő iskolázva,de abból ugye idén nem lesz semmi.Ültettem még uborkát is,aztán ha elmegy ez a csúnya idő majd jön a kukorica meg a zöldbab.
A virágok lassan elnyílnak,kell helyettük vmi szépség.Már beszórta virágmaggal,de szerintem a szél ezer felé vitte...de majd kiderül!

A füvesítés előtt még el kell készülnie a járólapoknak,de ennek se kedvez a hideg.Már csak a festésre várnak amúgy:)

Tegnap a nagyi volt itt húsvétolni.A 2 gyerek meg összeveszett rajta:)Már Niki is kisajátítaná.Iza meg pláne!:)

Niki meg megint nem eszik,már azt se eszi amiket eddig megevett...csak nem tudom melyik foga jön,lehet hogy hátul az őrlők indultak be?Mert szerintem elöl át kellett törnie a 8.fognak(nem engedi megnézni...).

Aztán várjuk a locsolókat holnap,már készül az almás-diós kalács is(nem biztos hogy marad belőle holnapra).És még a gyerekek is tojáskeresésre indulnak,a rossz idő miatt szerintem idebenn:)

1 megjegyzés: