2010. március 1., hétfő

Szolnokon

A hétvégén Szolnokon jártunk.Igaz kifogtuk az esőt,így szombaton nem sok helyre tudtunk elmenni.De azért jó volt végre hazalátogatni,karácsony óta nem voltunk,mindig esett vmi csúnyaság!


Iza kapott egy ergót!Fel is avattuk!Így a babakocsit nem használtuk a hétvégén csak mikor hazafelé mentünk!Nagyon szereti,hatalmasakat aludt benne.Ami rá is fért,mert nagy fogzásba van szegény megint.45 percen át ordított szombat este,már totál készen voltunk a mind a hárman.Végül a nurofen hatott,na meg minden rágóka ment a fagyóba és azt rágcsálta!Annyira sajnáltam,és még mindig nem tört át a foga.Ezek után ha rossz fogai lesznek akkor nagyon mérges leszek!

Felköszöntöttük a nagyapját is,kedden lesz a szülinapja!A másik nagyinak meg 8-án,biztos akkor is ünnepelünk picit:))



Vonatozást jól bírta.Játszottunk,énekeltünk.Nézelődött kifelé,jól elvolt!Néha rájött a röhöghetnék,nem tudom ilyenkor min nevet ekkorát.Vagyis rajtam szokott,na de ennyire nevetséges lennék?Ki érti ezt!?

Legújabb szórakozása amin szintén jókat nevetgél.Feláll,elengedi a kezünket és áll egyedül kapaszkodás nélkül.Néha tapsikol vagy integet is.Nagyon aranyos!Majd a popójára zuhan és röhög!Annyira aranyos!És úgy élvezi!Remélem h hamar elindul,mert én 20 évet öregedtem a pár nap alatt!:))Én 11 hónaposan már 1-2 önálló lépést tettem,1 évesen pedig egyedül jártam!Hát bele kell húznia ha véletlenül ebben az egy dologban rám ütött volna!


2 megjegyzés:

  1. én mint nagy elvetemült hordozó, örömmel üdvözöllek Titeket is mint hordozókat :)

    gyertek a mamami.hu-ra, nagyon jü kis közösség :) a nevem manofalvi, keress meg :)

    puszi

    (ja és persze csodaszép ez a lányka :) )

    VálaszTörlés
  2. Beo!
    Eddig is hordoztam,csak nem annyit!Meg mai tei-om volt/van:)))

    Áh,még egy fórum már nem fér bele,így is rohanok folyton!De olvasgatni szoktam a mamamin,legutóbb puhatalpú cipőt szereztem be onnan:)

    VálaszTörlés