2010. március 22., hétfő

Utaztunk

Hétvégén leugrottunk Karcagra!Megnéztük hogy van dédi.Iza annak ellenére hogy teknyos elég jól elvolt.Nevetgélt meg huncutkodott végig.Éjszaka is jól telt,pedig mellettünk aludt.Kicsit féltem ettől ,mert nem igen tudunk együtt aludni.Ennek ellenére szépen elaludt,nagyobb atrocitás nélkül.És nem is igen kelt éjszaka,vagy csak én nem emlékszem rá:))
Szombaton szinte egész nap kinn voltunk az udvaron.Jó nagyot aludt kinn 2szer is.Aztán meg nézelődött.Legjobban az tetszett neki mikor a szomszédban felszántották a földet!Farmer lesz a gyerekből:)))))A kutyát nem igen csipázta,főleg mikor ugatott.Na akkor volt nagy ordítás.
Hazafelé is jól viselte a vonatozást,de azért mi jól elfáradtunk!






Annyi a tennivaló hirtelen,azt se tudom mihez kezdjek.Kéne redőnyt csináltatni,aztán klímát,aztán a nyaralást kéne kitalálni,lefoglalni.Közben függönymosás+ablakpucolás....sose lesz vége ennek:))))2 hét és húsvét!Aztán 1 hónap és itt van Iza szülinapja!Valószínű h mégis Pesten tartjuk,ne kelljen már pont a szülinapján vonatoznia szegénynek,na meg nekünk vissza az esetleges ajándékokkal:)))))




Tegnap lemértem Izát,jól éreztem én h fogyott.Most 8800g....na de ennyi nem evészet után csoda h csak 200g ment le!Majd vissza hízza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése