2010. július 3., szombat

Terhesség No2.

Ma töltöttem a 17.hetet.Voltam pénteken AFP vérvételen,majd 2 hét múlva lesz eredménye.Aztán 19-én megyek ultrahangra.Olyan mesze van még....Lehet előbb el kéne mennem valahova,majd kitalálom még:)


Ezek mai pocakfotók....hát kissé nagyot nőttünk,vissza kéne keresnem h Izával ilyenkor mekkora pocakom volt.Ledöbbennék az tuti!
Néha érzem ahogy mocorog a baba,Miki is érzi.Alig várja h megrugdossa.Mármint a baba őt:)

Hányingerem elmúlóban,ha sokáig nem eszem akkor jön csak elő,ilyen meg nem sokszor van:)A meleget nem bírom,de ezt terhesség nélkül se bírnám.
Tegnap kaptam 3 nyári felsőt,már rám fért.A pólókban megsültem már.Sort még van amit fel tudok venni,de lehet h kell majd vmi alulra...meglátjuk!

4 megjegyzés:

  1. Annus, szerintem semmit sem híztál. A pocakod meg már annyira szépséges! Hogy bírod, hogy még Izát is emelgeted? Nevek vannak már a tarsolyban? Vera

    VálaszTörlés
  2. Hát azért 1-2 kiló már befigyel!:))
    Izát csak akkor emelem ha muszáj,bár azt hiszem mától áttérek a földön pelenkázásra,így csak az etetőszékbe kell betennem meg a babakocsiba!
    Nevek...áh,hol van az még!Egyenlőre tudjuk meg h fiú v lány.Ha lány,akkor bajban vagyunk nevet illetően:)))

    VálaszTörlés
  3. nagyon csini vagy :) mikor talizunk már? elmehetünk mi is hozzátok, h ebben a nagy melegben ne kelljen Nektek utazni!!!!

    írj egy címet, h meg mikor hol :)

    VálaszTörlés