2010. július 2., péntek

Nyaralás

Megvolt Iza első igaz nyaralása.Hiszen ő már igazi kis csavargó!Így a 3-3,5 órás vonatozást is jól viselte!

1.nap:
ott kezdődött h nem emlékeztem h kikapcsoltam e gépet.Ettől kicsit ideges voltam,reméltem h kikapcsoltam ,és ha mégse,akkor nem lesz baj.Mindent becsuktam,elzártam,leoltottam,nehogy már ezt ne kapcsoltam volna ki(hazaérve kiderült h kikapcsoltam)A vonaton 3 kislánnyal utaztunk,így a gyerkőcök partiztak.Iza még fél órát aludt is!Máriafürdőn pedig Petiék vártak.Felhős,hűvösebb idő volt,néha szemerkélt az eső,de nem volt vészes!Hamar kiderült h a goggle map rossz helye jelölte az állomást...mázli hogy nekünk így jobb volt,nem kellett annyit gyalogolni:)
Ettünk,ittunk,elfoglaltuk a szállást,kis séta,majd vacsi.Közben meccs is volt.Este Iza nem akart aludni,én kidőltem,mert már annyira fáradt voltam.Miki meg később behozta Izát,aki egy muk nélkül aludt reggelig:)




2.nap:
Reggeli a panzióban volt,20 perc sétára.Szerencsére kellemes idő volt,esőt nem is láttunk a szombatot leszámítva.Aztán "nyugdíjas" program volt,Iza elment Petiékkel Zamrádiba,mi meg pihentünk.
Szó szerint,ugyan is elaludtunk...a F1 9.körében tértünk magunkhoz:)De olyan jól esett!Előtte azért sétálgattunk,fagyiztunk,néztük a hajókat,vásárolgattunk.
Esténként Iza egy szó nélkül aludt el,na meg én is bedőltem az ágyba.A többiek mentek focit nézni az étterembe,söröztek,aztán itthon még kártya party ment.


3.nap:
Most Petiék pihentek,Iza lefárasztotta őket az előző nap.Szerencsére a déli alvás jó hosszúra nyúlt Izusnak is,így mi kinn ücsörögtünk a teraszon és kártyáztunk:)Délután kimentünk a strandra is,de csak Miki ment be a vízbe,nekünk hideg volt nagyon.
Reggel és este mikor a panzióban voltunk,alig lehetett Izát hazavonszolni.Egyrészt voltak ptt más kisgyerekek is.Másrészt imádta a trambulint!Folyton azon akart ugrálni!Homokozott is,meg mászott fel a csúszdára egyedül.Nagyon élvezte.
A medence is picit hideg volt neki,ellenben a lábmosó.....na abban jól elpancsolt....




4.nap:
Reggeli után áthajókáztunk Balatongyörökre.Onnan pedig vonattal tovább mentünk Gyenesdiásra.Úgy volt hogy keresünk vmi wellnesst,de annyira szép idő volt,hogy nem volt kedvünk benn lenni.Inkább kimentünk a strandra.

Írtó szuper volt,gyerekbarát az egész.Volt kis gyerek öböl is,játszótér,homok.Minden ami kellhet!A víz is melegebb volt már.Egész nap itt voltunk,csak este mentünk vissza vonattal.
Amikor úton voltunk,Iza napközben 2szer aludt,de csak ilyen 20 perceket.Elég vicces pózokban volt képes elaludni.Hol egy tölcsér ragadt a szájára,hol egy kifli véget szorongatott.De a lényeg h pihent!
A strandon nyomta befelé a virslit,krumplit.Szerencsére nekünk is hagyott belőle:)))




5.nap:
Ismét nyugdíjas program volt,délben Iza nagyot aludt,mi addig kártyáztunk:)Délután a panzióban voltunk.A medence is melegebb volt már,igaz Iza annyira nem élvezte,így inkább kinn rohangált.
Este beugrott a nagyapja is,azt már tudja mondani h "papa",később a fényképen is felismerte és mondta h papa:))Söröztünk,én persze csak alkohol mentest ittam,amire Iza is rákapott(volna),de azért egy korty erejéig megkóstolhatta:)Fintorgott egyet,de aztán újra inni akart:)Hiába,minden érdekli!







6.nap:
Reggeli után kimentünk a strandra,aztán a déli vonattal jöttünk is haza.Visszafelé is jól bírta a vonatozást,rosszabbra számítottam:)Igaz 2 kislány megint volt a kocsiban,így velük bandázott.Kézen fogva sétáltak,olyan édesek voltak!Itthon gyors fürdés,lemostuk róla a heti koszt:)))Aztán gondoltm leteszem aludni egy 20 percre fél 5 kor.Erre nem kelt fel...na mondom akkor had aludjon!Számítottam rá hogy majd felkel éjjel enni,így is lett.Éjfélkor evett,majd aludt tovább!


Röviden ennyi a nyaralásról,pihentünk is,néha elfáradtunk azért,de jó volt kicsit kimozdulni a hétköznapokból.Iza meg szerintem minden percét élvezte,hiszen 4-en is ugráltunk körülötte!Nem is beszélve a többi hódolójáról,akikkel összehaverkodott.

Többi kép itt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése