2010. június 25., péntek

Állatkert ismét


Tegnap megint az állatkertben jártunk.Na nem egyedül!Jöttek Iza kispajtásai is!Mégpedig Léna,Blanki,Csani,Marci,AndrisMarci illetve Leon és Noel:)))Nagyon jól éreztük magunkat,5 órára sikerült is hazaérni!

Én jól elfáradtam,Miki elénk is jött egy darabon:)Legközelebb bérlek egy olyan húzogatós kocsit és vki körbevisz az állatkertben,mert nem nekem való ez a mászkálás.

Odafelé Iza elaludt,így az Oktogontól egészen az állatkertig sétáltam vele,tök szép idő volt.De lehet h már ez i sok volt!Izust alig lehetett a babkocsiban tartani,ment volna világgá,vissza se nézett!

Délután a lepkeházban aludt el megint egy rövid időre,így a nyűglődést megúsztam!

Holnap irány a balaton,jó lenne pihenni is...de már megint eterveztem egy csomó mindent!Lehet h inkább csak kiülök a partra és kész!

1 megjegyzés: