2010. augusztus 30., hétfő

Augusztus vége

Kicsit sűrűek a napok mostanság!

Miki a hosszú hétvégén készenlétben volt,így egyedül voltam Izussal.Hát rosszabbra számítottam,nem mondom h nem fáradtam el...5.nap jött csak haza.És ugye tudjuk h Iza meg apás...de túléltük mindketten!Vagyis mindhárman:)Azért jó lett volna ha vki meglátogat,de ilyenkor soha senki nem ér rá:(

Az előző hét meg csak úgy repült!Voltunk 3 talin is,az egyikről még nem nyilatkozom,majd később:)))De nagyon jól éreztük magunkat mindenhol!Igaz Izának voltak rossz napjai megint,4 foga jön egyszerre,vagyis annyit látok neki elöl.Pár napja meg röfög mint egy kismalac,de hiába szívnám az orrát,semmi nem jön belőle...láthatóan nem zavarja,így gyanítom a fogzás kavar be nála.Kap cebiont a biztonság kedvéért!

Nekem folyik az orrom mintha dézsából öntenék.De most h nincs az a meleg sokkal jobb!

Niki rugdos ezerrel,sokat csuklik,Mikivel meg ki-be kopognak egymásnak:)))

Pénteken fodrásznál is jártam,délután meg volt 2 szabad órám is,mert Iza a fiúkkal elment ágyat venni.Vagyis megrendelték a kikából!Alig várom h összerakjuk neki,és csak remélem h hamar megszokja.Kicsit félek h majd kimászkál.....

Szombaton elég rossz idő volt,az ikeába szaladtunk ki,délutánra Gabi is bejelentkezett.Meg is lepődött,nem tudta h terhes vagyok:)))

Vasárnap meg a titkos 3."tali" volt,jól el is fáradtam estére!:)

Holnap védőnő és babatali,holnapután UH és cukorterhelés!Miki éjszakázik,nappal meg Izusra vigyáz:)))


Éss,megjött a bundazsák amit Nikinek rendeltem teszen,tök szupi!Nagyon örülök!

3 megjegyzés:

  1. Szuper lett a hajad, nagyon jól áll!
    Iza édes a sapijában. :-))

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen:)Majd lesz róla jobb kép is,itt már elég kómás voltam:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek vagytok! Iza gyönyörűűűűűűűűűűű! :)

    VálaszTörlés