2010. augusztus 15., vasárnap

Utolsó utazás



Azt hiszem idén ez volt az utolsó nagyobb utazás.Persze megyünk majd 1-1 napokra mindenfelé,de csak a közelbe!Miki egyrészt tartalékolja a szabadságát,aztán lesz neki csomó vágányzár is,én meg az utolsó 2 hónapban már nem szívesen utazom.Előtte meg egyedül nem megyek Izával,így is elég fárasztó a vonatozás.


Szolnok:csütörtökön kettesben vonatoztam Izussal.Szerencsére csak 1 óra az út,és nagyon jól viselte szokásához híven.Végig a babakocsiban ücsörgött,és szórakoztatta a körülötte ülőket.Az állomáson a nagyapja várta is.Miki másnap jött utánunk.Az időjárás kicsit bolondos volt,elég sokat esett,de legalább nem volt nagy meleg.Iza még kicsit nyűgös volt.Sírt is elsőre akár hova vittem,de 2 perc után már nagyon elemében volt.Persze minden érdekelte,nem győztem utána rohangálni.

Én meg takarítottam,pakolgattam,pihentünk is amennyire lehetett.Az éjszakák felemásan teltek,volt h később feküdt le,meg volt h 1-2 szer kelt éjjel,de többnyire aludt szépen,ami nagyon jól jött.Főleg h továbbra sem tudtam jól aludni.

Karcag:hétfőn átmentünk Karcagra,a vonaton nem volt gond ismét.Eljátszott az apjával,én jó szarul lettem,a személy vonat össze vissza rázott:))Iza hamar megszokta az új helyet,az udvart különösen!Folyton kinn volt,pancsolt a vödörben,kergette a cicát,napjában többször szőlőt is szedett:)Leszedte az éretlen szemeket,eldobta,közölte h kuka,majd összetaposta vmivel:))

Volt h ruhástul mászott be a kis kádba,amibe tettem egy kis vizet h azt is tudja ide oda locsolni,mert a másik szórakozása az volt h a vizet hordta szét mindenfelé.Napközben szépen aludt,az éjszakák is jók voltak 80%ban.Ennek örültem,mivel 1 szobában voltunk:)

Leggyakrabban használt szavai:séta,pipi,cica:))Reggel meg se várta h a harmat felszáradjon,ment kifelé!Még a reggelit is alig tudtuk odaadni neki,mert azt hajtogatta h séta séta.Cicát is üldözte folyton,de amint a közelébe ért megtartotta a 2 lépés távolságot.A pipiknek meg nagyon örült,fogalmam nincs mért:)

Voltunk a nagyapjáéknál is,ott is nagyon jól elvolt.Megnézte a tavat a kert végében,sétált a pipik közt,kutya,macska tapi is megvolt.Szalonnát sütöttünk,meg a bicajra is felült,igaz csak tolni lehetett h kilásson:)Teljesen felpörgött mindig,annyira élvezte h mehet mindenfelé.


A másik dédit is meglátogattuk egy ebéd erejéig,természetesen végig ette a menüt ott is.Sikerült eltörni egy vázát is:))De hát itt is mindent meg kellett nézni:))Meg pancsolni az esővízben:)

Péntek reggel még a pocsolyában is fürdött,nem lehetett kiszedni belőle,így térdig csupa víz volt.Délután kimentünk a fürdőbe is.Azt hittem majd megint a fűben fog ücsörögni,de valószínű csak a Balatont nem szereti:))Itt ugyanis alig tudtuk kiszedni a vízből.A gyerekmedencében az óvónőkkel is jól elvolt,az elején volt egy kis ismerkedés,aztán már nem is ültünk a medence szélén,teljese belefeledkezett a pancsolásba.A "felügyelők" meg oda voltak meg vissza.2 évesnek hitték...azért az elég messze van még:)))Csodálkoztak h ennyit dumál,meg ilyen ügyesen szaladgál:)De jól megdolgoztak a pénzükért,este bizti izomlázuk volt nekik is:)

Bement a többiekkel a nagyvízbe is,nagyon tetszett neki!Pancsolt ezerrel,a végén már a lábával rúgta a vizet ha csak a kezét fogták.

Azért 1-2 munka is akadt Mikinek Karcagon,de szerencsére Iza mellett is meg tudta csinálni.Igaz nagyon érdekelte 1-2 szerszám:))
Szerzett pár sérülést is,lehorzsolta a térdét,a hasát és a homlokát is.Persze nem egyszerre,és nem is számottevően.De látszott rajta h vhol már rosszalkodott!Párszor lefejelt dolgokat,pl kerti csapot,polcot:)Az ágyról is leesett lemászás közben:)És merült párszor a vízben is,de egyben hazahoztuk azért:))))

A hazaút is jól telt.Már megint kunyerált vmi kaját a többi utastól,de nagyon szépen viselkedett végig.

Tehát jó volt ez a hazalátogatás is,picit pihentünk is,Iza élvezte minden percét,kár h ilyen messze van mindenki.

Már csak a jövő hétvégét kell kibírni valahogy,Miki készenlétben lesz...én meg jól elfáradok majd:)

A hasam megint nőtt,szerencsére kilókban ez nem látszik,még mindig nem jött fel semmi,csak az a kb 2 kiló a második hónapban.ÉS!Niki annyira rugdos már,hogy szabad szemmel is látható ahogy hullámzik ide oda a pocakom!Tök cuki!Egyben előre jelzés h lehet aktívabb lesz mint Iza:)))


Közben megvolt a 3.házassági évfordulónk is,na meg a szülinapom.Ünneplés nem volt,majd remélem eljutunk moziba vmikor:)

Többi kép itt!

2 megjegyzés:

  1. Annus, csak ünnepeljetek, rátok fér egy kis kikapcs ezután a hosszú nyár után!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűűűséges nagylány! Istenem.....tényleg nagyon szép!

    VálaszTörlés