2012. március 3., szombat

Újabb őrület

Tényleg meg se lepődöm most már...Iza 2 napot volt bölcsiben,majd a kedd délutánt végighányta.Másnap beszéltem a bölcsivel,más is hányt már az uzsonna előtt.Szerencsére Iz nagyon ügyes volt,általában sírni kezdett ha hányni kellett és ügyesen előbb a kiskád volt befogva,majd a csaphoz mentünk.Sokáig még a víz is kijött belőle,de jól esett neki ha hideg vízzel megmostam a kis arcát.Olyan 5-6 óra alatt vége is lett. hasa meg nem ment szerencsére.Persze Mikit pont bennfogták a hó miatt,így próbáltam a hányós Izát és a rendkívül érdeklődő Nikit távol tartani egymástól.

Persze számítottam rá hogy elkapjuk.Tavaly csak Niki úszta meg,de akkor még anyatejet kapott.Rajta kívül azonban mindenkit ledöntött elég rendesen.Féltem is hogy az amúgy is rosszul evő,szinte semmit nem ivó Nikivel mi lesz,nehogy kiszáradjon.Meg hogy fog "szólni" ha hányni kell,vagy akkor az egész lakás olyan lesz?!:)Na minde sírására aggódva közelítettem felé,de nem volt semmi.Már meg is nyugodtam csütörtök este hogy kivételesen ezt megúsztuk.Aha,elkiabáltam...Péntek hajnalban hallom hogy sír,gondoltam éhes.Csináltam is neki a tejet,de már közben éreztem hogy én nem vagyok vmi jól...Miki épp készülődőben volt,mondtam hogy menjen Nikihez,én meg addig próbálok talpon maradni.

"Szerencsére" nem én mentem be hozzá,mert tui kidobtam volna a taccsot.Szegényke telehányta a kiságyat és jól bele is feküdtök...Miki kipucolt mindent és mindenkit,én továbbra is rosszul voltam.Nikinek a hasa is ment.És még Iza is felébredt hajnal 5kora nagy jövés menésre,de leginkább a bűzre a szobában:)))na jóóó,több részletet nem osztok meg a nagyérdeművel:))

Miki kicsit később ment be dolgozni,közben anyós jött,már 8kor itt volt.Amúgy is jött volna,csak Miki mondta hogy jöjjön már előbb.Hát nem voltam vmi fitt,nagyon fájt a gyomrom meg olyan gyengének éreztem magam,mint akin átment egy úthenger.A gyerekek jól voltak,Niki is.Nem volt több hányás,még evett is.Picit hígabb a széklete,ennyi.Ma má mindenki jól,én mosok ezerrel...

És akkor jó lenne ha a tavaszt gyógyultan kezdenénk.2 hónapja mindig beteg vki,leginkább mindenki.A kötőhártya gyulladástól kezdve minden volt már,persze minden jó fertőző volt,sehova nem tudtunk menni se.Talán ez volt a legrosszabb.És soha nem voltunk ennyire betegek mint most,remélem le  is tudtuk a következő 1-2 év minden betegségét.És ősszel vmi extra vitamin bombával készülök majd,bár vitamint most is kaptak.

Íme pár kép az örökmozgókról:)Már csak nekem kéne egy kiadós ALVÁS:))))





1 megjegyzés:

  1. Szia :) Eddig zug-olvasó voltam (mág annó a babaneten a 2009. áprilisi babások közt voltam, onnan néztem át néha hozzátok), de most gondoltam megosztom veled, hogy nekünk az Amway rágóvitaminja nagyon bevált. Igaz, hogy nekem a nagyobbik sem jár még közösségbe, viszont barátnőm kisfia igen és ő is alig volt beteg. Én csak a tavalyi télhez tudom hasonlítani, akkor zsinórban volt valami, idén télen viszont megúsztuk egy 2 napon át tartó lázzal.

    Remélem azóta már teljesen jól vagytok!

    Ildi

    VálaszTörlés