2012. május 15., kedd

Hideg lett

Nagyon hideg lett erre,már a fűtés bekapcsolásán gondolkozom...de egyelőre még 20 fok felett van idebenn.Éjjelre lehet be fogom nehezen viseljük ezt a hirtelen lehűlést,szerintem ezzel mindenki így van.
Ráadásul már megint szél volt előbb és nem eső...fél napig csak a viharos,orkános szél fújt és csak utána esett.

A rossz idő előtt még lenyírtam a füvet gyorsan.A növényeknek nagyon jól jön ez az eső.Szépen nő már a zöldbabom is,uborka.Már a paprikám terem is.Lényegében minden beindult,még a paradicsom palántáim is,amiknek nem sok esélyt adtam,de pár túlélte odakinn:))

Közben az ismeretlen növényeket is sikerül beazonosítani,így kiderült hogy van cserjés sárga pimpóm is:)Ezt én azonosítottam be,remélem jól:))Nagyon szép kis sárga virága van amúgy.
Egy kép a fűről:

Az első fűnyírás előtti,látszik picit a kábel dob is,amiből asztal lesz majd a kertbe:)))A második a fűnyírás után,ezen meg a pici fűzfám látszik:)Hatalmas már a drágám,lehet már 10 cm felett van:)))Persze kopasz helyek vannak,igazából nem tudjuk mért...valószínű 1-2 nagyobb területet a szél tett tönkre,majd pótoljuk:)

2 megjegyzés:

  1. nagyon szép a füved.... de ha nem mondod, hogy ez fűzfa... :-)

    VálaszTörlés
  2. :)))Hát nem nagyon látszik az igaz,de rengeteget nőtt!Majd lefotózom külön is:)

    VálaszTörlés