2012. július 16., hétfő

Beszámoló

Ott jártam hogy Nikinek kijött 2 foga.Azóta a másik oldalt is szépen haladnak,de még nem tört át egy sem.Éjszakáink emiatt (is) elég aktívak.A meleg miatt kelt enni,fájt a foga is,de még volt hogy Iza is felébredt hogy szomjas.Nappal a melegben megmozdulni se volt kedvünk.A tóra mentünk fürödni délutánonként ha már nagyon elegünk volt.Szerencsére mindkettő élvezi már a vizet.Most vettem is egy másik úszógumit Izusnak,a beülős az Nikié lett.De még nem sikerült felavatni,mert jött a lehülés.

Voltunk szokásos talin is,illetve Juciékhoz is kimentünk egyik szombaton.Na tőlük is úgy kell hazarángatni a gyerekeket!:))Megörökölték a műanyag kisházat is tőlük,folyton ott játszanak!





7-én Szolnokon volt vasutasnap,amire leutaztunk.Pontosabban  már péntek reggel lementem a 2 gyerekkel.Most szerencsénk volt,elértük a másik vonatot és időben jöttünk/mentünk.Dédiztünk,a gyerekek jól elszórakoztak és jól elfáradtak:)Éjjel persze(nem tudom mióta természetes ez nálam...)nem tudtam aludni.Vmi hülye kutya vonyított,nem vagyok én hozzászokva ilyen zajokhoz:))Na ettől a szombat jól sikerült,estére itthon is voltunk.Még egy plusz hír:Izával benne voltunk a programfüzetben,mutogatta is mindenkinek,na meg mi is:)

Szombaton történt kisebb "baleset".Az egyik cicus egy kocsi alá rohant,vagy mondjuk azt hogy elütötte egy idióta.Szerencsére nem lett baja,aznap sántított picit,de másnap már rohangált.

Próbáltunk a kertben is tevékenykedni,de elég szomorú a helyzet.A friss fűnek nem tetszett a kánikula,sok helyen kiégett...bár jönnek friss füvek,majd meglátjuk mi maradt belőle ténylegesen.A veteményesben meg a kártevők pusztítanak.A csigák lerágták ugye a karalábét és az uborka nagy részét is.A hangyák is nagy pusztítást műveltek.De paradicsom-paprika lesz!agyis már leszedtem az első 1-2 darabot.

A szőlőt is megtámadta vmi,illetve valószínű mellette a sövényt is,talán ugyan az?!Majd permetezzük ha eláll ez a nagy szél.

A hét elején abban az örömben volt részem hogy 4D ultrahangra lettem hivatalos.Most mint néző:))Érkezik ugyan is még egy uncsitesó,egy kis kukis:))))Tündi dec.5-re van kiírva,pont Niki szülinapjára.Szóval jóóó sűrű lesz a decemberünk is.Alig várom!

A héten Rózi is 1 éves lett,hihetetlen hogy eltelt ez az egy év nála is.Pénteken be is mentem a gyerekekkel és felköszöntöttük.Hazafelé meg már 3 gyerekkel jöttem:)Rózi nálunk aludt pénteken.nagyon ügyes volt,szépen elvolt,nem sírt,szépen elaludt és éjjel is csak egyszer kelt fél 11kor:)Persze Niki kelt utána még 2szer,és hajnalban Izus is szomjas lett(ergo megint nem sokat aludtam).Másnpa jöttek is érte a szülei:)))Pedig eljátszottunk volna még vele simán:))



Úgy volt hogy szombaton jön Mami Karcagról,de beteg lett így nem tudott jönni.Viszont kitaláltam hogy akkor anyóst elhívom gyerekfelvigyázónak vasárnap,mi meg elmegyünk Mikivel kettesben.Az elmúlt 3 évben 1-2 alkalom volt mikor leléptünk gyerekek nélkül,így egész napra pl nem is volt alkalmunk.Jártunk az ikeában,moziban,Árkádban,WAMPon,Kökiterminál.Ettünk-ittunk-vásároltunk:))
Gyerekek élvezték a nagyi napot,lesz ilyen ezek után máskor is!Niki még elalváskor is a nagyit hiányolta,szerintem őt se kellett altatni!

A gyerekek olyan ütemben nőnek amúgy...vennem kellett egy 27-es!!!! szandált Izának a bölcsibe benti cipőnek.Mekkora lába lesz neki????50es?És kinőtt kb mindent.El is kezdtem turizni,és tök jó pólókat vettem már,de a téli ruhatárára még várni kell,a turiban még nyári cuccok vannak:)Amúgy már 104-110es méretet kell kutatnom.Pedig még mindig nincs 1 m magas,csak hát kis husika itt ott:)

A jövőhéten elméletileg kiderül az ovis csoportbeosztás is,kíváncsi leszek kikkel kerül egy csoportba,mert a bölcsiből mennek át többen is(a köpködős,harapdálós Tomika remélem másik csoportba megy majd...)És kíváncsi leszek az óvónőkre is,hiszen velük lesz Iza az elkövetkező években.Niki meg megy a bölcsibe,alig 1,5 hónap.Hihetetlen ez is....

Még szolnoki képek:

https://picasaweb.google.com/Annus0424/SzolnokVasutasnap?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMbb_sS0k4OATg&feat=directlink



A múltkor elmaradt karcagi képek:
https://picasaweb.google.com/Annus0424/Karcag_1206?authuser=0&authkey=Gv1sRgCLnvmPmckJXF0QE&feat=directlink

A Peti szülinapos képek:
 
https://picasaweb.google.com/Annus0424/20120624?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMOk8JGrtIL1MA&feat=directlink


 Tali nálunk:
https://picasaweb.google.com/Annus0424/Tali20120625?authuser=0&authkey=Gv1sRgCLW32_mu0cmm8wE&feat=directlink

1 megjegyzés:

  1. Sűrű és élvezetes napjaitok vannak! És még jön a bölcsi-ovi dolog is...de addig, még egy csomó klassz élmény vár rátok! Jól teszitek, ha kettesben is vagytok néha!!! Főleg, ha van rá lehetőségetek!

    VálaszTörlés