2012. július 27., péntek

Tali és egy kis ősz

Ott kezdem hogy eltelt megint majdnem 2 hét...Volt bölcsi,Iza heti 3 nap is ment,neki és nekem is jót tett!Végre sikerült kicsit tennem itthon is,azért jó az a pár óra egy alvó gyerekkel itthon(Niki alszik még délelőtt).
Sokat beszélünk arról is hogy hamarosan ő lesz bölcsis,Iza meg ovis.Az ovit megnéztem már,szép lett nagyon.Nagy tágas terek,szép nagy csoportszobák.Mindegyiknek külön mosdó és öltöző részleg.Az udvar még folyamatban van,remélem hamarosan az is kész lesz teljesen.A csoportbeosztást még nem sikerült megtudnom,illetve aug.20 után lesz szülői,azért az időpontot jó lenne tudni,mert még egy vidéki kiruccanás hátra van.

A héten Miki se volt(készenlét),így beszerveztem emgint egy talit.Most picit nagyobbat.25en voltunk,9felnőtt és 16 gyerek.Plusz a 2 macska,akik aktív részesei voltak a napnak:)Nyúzták őket rendesen!Nagyon jó volt,remélem mindenki jól érezte magát.Még én is elég jól "ott" voltam.A főzést letudtam előző nap,Ica meg pont jött,így a gyerekek rátapadtak.Szó szerint,alig láttam a 2 csajt egész nap:)))Szóval beszélgetni is volt időm,szuper volt!

Képek itt!


Majd dobok még egy album linket,addig be kell érni az én képeimmel:)))

A másik,ami kevésbé jó hír.Előző héten több éjszaka is Iza sokszor felsírt,nehezen tudtam megnyugtatni...most javult kicsit a helyzet,de azért 1szer megébred így is.Nem tudom hogy rosszat álmodik,vagy vmi más baja van,Remélem hamar elmúlik.Amúgy tipp még hogy nehezen dolgozza fel a napi eseményeket?!Nem tudni...de előfordult már hogy álmában is emlegette az aznapi dolgokat.Csak ha nem rossz dolgok történnek vele,akkor mért ez a nyugtalan alvás?!.....

Amúgy minden oké,Niki is megkapta végre a 18 hós oltást,kicsit csúszva voltunk.

A kert...hát a melegtől talán kezd már kicsit magához térni,pontosabban jót tett ez a pár őszi nap.Na nem csak a kertnek,de nekünk is:))

Ezek meg a kerti képek:
https://picasaweb.google.com/Annus0424/Kert?authkey=Gv1sRgCLfypNfcw7Ks8AE#5767680530692029202

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése