2012. szeptember 4., kedd

Beszokunk/beszoktunk

Tegnap elkezdődött az óvoda Izusnak és a bölcsi Nikinek.

Az első héten még nem alszanak ott,az oviban nem is lehet csak köv héttől.Először a bölcsibe megyünk reggel.Tegnap kipakoltunk mindent Nikinek,már az ágyneműt is bevittük,váltóruha(ebből kell jó sok...).Picit játszottunk még vele,majd eljöttünk.9-re mentünk az oviba Izával,picit ott maradtam vele,majd eljöttem.Sok volt a szülő,vki anya-apával jött.Hááát,nem a legjobb beszoktatás,Izát a sok felnőtt jobban zavarta szerintem.De mondtam hogy az első hét ilyen lesz még.

Aztán ebéd előtt mentem érte,majd át Nikiért.Délre haza is értünk.Semmi gond nem volt Nikivel se,szépen evett,játszott,és még a pelusozás is ment a pelenkázón.Ugye nincs pelenkázónk kb fél éves kora óta,nincs hozzászokva hogy fenn pelusozzák.

Az éjjel meg szenzációs volt,egyik gyerek se kelt.Nem is tudom mikor volt ilyen utoljára.Mindig volt vkinek vmi.Szomjas,pisi,fogfájás stbstb.Fél 7körül keltek,remek!em kellett kapkodni.

Ma ismét a bölcsiben kezdtünk,de Niki olyan gyorsan rohant be,hogy mire beértemm aszobába már játszott javában.Így puszi és jöttünk is el.Izát átvittem,picit ott maradtam amíg körbe nézett,még nem voltak sokan.Mindenre mondta hogy csodálatos és hasonlók:))8:10re itthon is voltam.Ebéd uután megyek értük,biztos nem lesz gond ma se.

Nagyon furcsa még...mármint nekem.Van egy nagy bölcsis lányom és egy nagyobb ovis:)

2 megjegyzés:

  1. Jaj anya ti is elkezdtetek es egyszere mind a ket lanyka oviba,bolcsibe jar,nem lehet neked se konnyu erzelmileg,jaj en mar felek elore nalunk 2 het mulva kezdodik az ovi a Julianak.puszi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyesek a lányok, és te is! :) Szuper, hogy ilyen jól megy a beszoktatás!

    VálaszTörlés