2012. szeptember 22., szombat

Ősz

Lassan gavonta 1 bejegyzés kerül csak a blogba. Most is el vagyok maradva....

Ami történt,a gyerekek bezsoktak tényleg. Esznek, alszanak, játszanak szépen. Mindkettőről csak jót hallok:))Lehet nem mernek sokkolni a valósággal. Nikin meglepődtem, bár alapból rosszabbra számítok mindig, így nem esek nagyon pofára:) Szépen el tud aludni a kis ágyon a bölcsiben, eszik is rendesen. Olyan nagy lány lett 1 hét alatt is. Megkomolyodott. A két csajnak jót tett, hogy külön vannak. Itthon nagy a szerelem, nem piszkálják egymást folyton. Nagyon édesek! Iza meg sok mindent tanult az oviban, új mondókákat, verseket.

Közben persze már folyik az orra, szerencsére más baja nincs, az orrfolyás se vészes, nem az a sárgás-zöldes trutyi:)

Én elkezdtem a tanulást a vizsgákra, a gyakorlaton már túl is vagyok. 27-én lesz a szóbali, kérem a drukkokat hozzá! És ha az is meg van, papíron már dajka leszek. Itt jön az, hogy várom az óvodák jelentkezését, na de ez nem az a világ:)))

Indulás-Első nap az oviban, bölcsiben



Szöszi

1 megjegyzés:

  1. De edesek a lanyok es nagyon orulunk hogy beszoktak,nalunk is mind a ketten ovisok mar,Julia is a heten beszokott kicsit nehezen de mar ovis.puszika

    VálaszTörlés