2012. október 13., szombat

Beszerzés

A héten anyagbeszerzésen voltam.Igen,még mindig a tároló.Bár úgy érzem, lassan csak én fogom így hívni.Megvettem a faanyagot és a cserepet.Pontosabban megrendeltem,majd hozzák a hét elején.Miki szabin lesz keddtől,a cserepeket neki kell lepakolni.Remélem a faárut leteszik,mert hétfőn csak én leszek mikor meghozzák:DD

Számításaink szerint 1 hét múlva már a cserepeket tesszük fel,én nem vagyok ennyire optimista.Mindig van vmi ami miatt lassan haladunk.Betonozásnál is tovább tartott a 3 szelemen beállítása mint a betonozás:))Tehát lesz itt mivel szórakozni,alig várom!


Gyerekekről: a nátha az orrfolyással együtt elmúlt mindkettőnél.Elég sokáig elhúzódott már megint,de Iza ilyen.Sokáig folyik az orra:( Niki sokkal hamarabb meggyógyult. Persze a hétvégén nekem sikerült megfázni,így a héten én voltam náthás,de mára talán már jobb.

Közben Nikinek kibújt újabb foga,darabszámra nem tudom mennyi.De a 4 szemfoga jön, egyszerre:DDÖrülök!!!Ha ezek kinn,akkor már csak 4 fog van vissza.Hátha hamarabb meglesz a 20 tejfoga,mint Izusnak.Neki ugye 3 évesen jött ki az utolsó...

Niki meg egyik este levetette a pelust,aztán fürdés előtt is pisilt,de fürdés után is mondta hogy kell,és pisilt is!Ami meglepő.nem pisilt be addig amíg odaértünk a bilihez.A bölcsiben pelusozáskor amúgy ráültetik a bilire mindig,ott is szokott belepisilni.Nem tudom most hogy alakul Nikinél,pont jön a tél...na nem mintha ez számítana.Iza 2 éves múlt kb 3 hónappall,mikor szobatiszta lett.Igazából ha tavasszal lesz szobatiszta Niki,még akko sincs elkésve.Max megkérdezem a bölcsiben is,hogy szerintük érdemes e megpróbálni a pelusnélküliséget.Vagy egyik hétvégén megpróbálom,aztán meglátjuk!Éjjelre még tuti kell majd neki,így is van hogy annyit pisil,hogy reggel át is ázik a pelus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése