2012. október 15., hétfő

Szüreti felvonulás

Idén nem maradtunk le a felvonulásról,persze majdnem sikerült,de mindegy:))Persze Miki dolgozott,szóval nem terveztem semmi extrát.Ica volt itt,meg amennyire lehetett  kinn voltunk.

Iza persze kiverte a hisztit,mert nem ülhetett fel a szekérre.De Niki meg félt felülni.Osztódni még nem vagyok képes,így maradtunk.Majdnem mindegy ki és hol ordít.Pedig először még tartottak a lovaktól mindketten,a végére meg nagyon belelkesültek.Voltak elég nagy lovak is,nem csak pónik.Még a néptánc bemutatót is megnéztük,olyan hangulatos volt.Jövőre szerzek is helyet egy szekérre,addig hátha Niki se fél és Miki is itthon lesz. Ami még jó volt,sok ismerőst láttunk,Iza vadul integetett nekik,Niki is,pedig azt se tudta kinek integet.Édes volt nagyon.

A tárolóhoz is beszereztem 1-2 dolgot,holnap kezdünk!!!Hát el se hiszem:DD

Még színházba is voltam csütörtökön,had művelődjek egy kicsit.Jó volt,bár még mindig nem szoktam meg ezt az újfajta stílust a Vígszínházban.Bár lehet csak nekem újfajta.Minden esetre Eszenyit szeretem.

És persze most süt a nap...csak maradjon így pár napig,vagy legalább 1 hétig.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése