2014. január 11., szombat

BUEK 2014

Hatalmas lemaradásom van...Már mentségem sincs rá:) Akkor gyorsan vmit,a fontosabbakat az elmúlt 1 hónapról.







A december is sajna betegségekkel telt.Igazából folyton beteg vki,vag mindenki.Hol jobban,hol kevésbé,de ezer éve nem volt lyan,hogy mind a négyen jól vagyunk.Ez több okból se szerencsés.a csajok nem tudnak oviba menni,szarul vannak,mindenért hiszti és nyafogás van,tömjük őket a gyógyszerekkel.Mi se tudunk dolgoni,főleg ha ránk is ragad a vírusokból 1-2...
Most a legújabb próbálkozásom a sótégla lesz.Kipróbálom,mi van ha 1-2 téglát a fűtőtestre teszek.Mert azt már tudjuk,hogy a sószoba/sóhomokozó jó hatással van,csak épp nem tudunk naponta 2 órát eltölteni benne.Most esténként beteszem majd a téglákat a csajoknak,hátha segít vmit.A lényeg,hogy az év végét is betegen zártuk és az év elejét is betegséggel kezdtük.Meghosszabítva így a téli szünetet,és mivel Miki is beteg volt,ő maradt itthon velük.Az elmúlt 2 hétben végig ment rajtuk vmi.Én kimaradtam...remélem legközelebb is megúszom:)

A december ettől függetlenül az ünnepre való készülődésről szólt.Sütöttünk,főztünk finomakat.Megvolt a sok karácsonyi műsor,ünnepség,fellépés,családi és baráti karácsony több felvonásban.Közben munka ezerrel,én még 23án is dolgoztam,és talán azon kevesek közé tartozom,akik 31-én fél 5-ig húzták az igát:(
A pár nap szünet alatt azért sikerült horgolnom.Készültek angyalok,csillagok,kézmelegyítők.Idénre is vannak már tervek.Csak legyen hozzá időm is!

A gyerekek örömmel fogadták az angyalkákat,akik meghozták a fát karácsonyra:)Csak sikongattak örömükben,kis cukik voltak.A sok ajándéknak is örültek,talán lett is mindennek hely a szobájukban:)






A szilveszter is "csendben" telt.Izu szomszédolt Mikivel,nézte a tűzijátékokat.Én meg Niko álmát vigyáztam.
Aztán 2 napot házon kívül voltak a lányok,Juciék vigyáztak rájuk,amíg mi dolgoztunk.

Lassan kezdjük felvenni a fonalat az új évben is.Ha csak egyet kérhetnék,akkor jó egészséget szeretnék magunknak,talán ez a legnehezebb a télben.




És még egy közérdekű info:) Tegnap megjött a karácsonyi ajándékunk is.Kályhára spóroltunk idén,ma be is szereltük,holnp pedig jöhet a próbafűtés!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése