2009. október 29., csütörtök

Ahogy én fejlődtem anno 26 éve

Megnéztem a kiskönyvemet most hogy otthon voltam!Megosztom veletek hogy én milyen "ütemben" fejlődtem!És vajon Iza mennyiben tér el ettől,vagy van e/lesz e vmi amiben esetleg hasonlít rám!

  • Én 10 hónaposan voltam 7,5 kiló-Iza most ennyi 6 hónaposan!
  • Az első fogam 7,5 hónaposan jött ki-Izának eddig még nincs foga,de már lassan csak kinn lesz...
  • 5 hósan kúsztam
  • 7 hónaposan felültem
  • 7,5 hónaposan felálltam kapaszkodva
  • 8 hónaposan jártam kapaszkodva
  • 1,5 évesen meg már jeleztem ha pisilni kellett és vittem a bilit
  • szavakat kb 1 évesen mondogattam már

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a retro rucik, Izus pedi csini a képeken és imádni való.
    Majd nézzetek be hozzánk.:))

    VálaszTörlés
  2. Annus!!Te nagyon ügyes voltál,ha már 8hósan kapaszkodva jártál!:-D Húúú...:-))) Blanka még nem hozza a bilit nekem ha pisilnie kell pedig már 19hós!:-(Lassan 20...De pelust már markolja ha van benne valami.:-)meg ha mondom hogy pisi,vagy kaki akkor is a pelusánál matat szóval az már tiszta neki miről beszélek...:-))Nekem már meg sincsen a gyerekkori kiskönyvem szerintem...:-(

    VálaszTörlés
  3. Ági!
    Tegnap néztem!!Akartam is kérdezni h Jázminnak még be van e gipszelve a keze!

    Mezsó!
    Hát köszi:)Kis virgonc voltam már akkor is!Hamar "önállósítottam magam",lehet h azért mert 10 hónapos voltam mikor öcsém megszületett!:)))))Szerintem pár hónap és Blanka is bilizik!Olyan gyorsan fejlődnek!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Annus, nem csak azért néz be!Vár egy dij!:))

    VálaszTörlés