2009. október 1., csütörtök

Jövés menés


Tegnap elmentünk a művészetek palotájába ringatóra.Erre nem volt már jegy egész napra...ki gondolta volna h ilyen sokan járnak!Így jövő hétre vettem előre:)

Ma dokinál voltunk,Izussal minden oké.Már 7 kiló felett mérték,igaz volt rajta kevés ruha,mert nem volt olyan meleg odabenn....És végre megmérték hány cm.63 -nak mérték,nekem ez olyan kevés:)Én itthon többet mértem,na de 1-2 cm eltérés belefér!

Izus ma nagyon elemében volt!Elmentünk délben mászkálni,sok helyen voltunk!3 után értünk haza!A West endben meg kipróbáltuk a baba-mama szobát!Tök jó hogy van ilyen!!!!!Szóval ma semmi sírás nem volt,meg tegnap sem.Egész nap röhögött,meg mosolygott!Olyan aranyos!!!!Apa meg magyar nótákat énekelt neki,persze rájött ,hogy régen volt a mulatozós korszaka,és a szöveget elfelejtette:)De bekapcsoltam MP3 ba,legalább nem hallatszott h hamisan énekel:))))

Tegnap éjjel szépen átaludta Iza az éjszakát!Úgy néz ki ez a fogzás dolog most véget ért...van pár nyugis napunk.Ma beletúrok a szájába h most kin is van az a fog,vagy nincs!Remélem h kin van....

Holnap megint babatali,aztán hétfőn nálunk lesz tali!Kedden jönnek leszedni a hőmennyiség mérőt,majd szerdán a ringató és csütörtökön megyünk le Karcagra!

Szóval van bőven program!

2 megjegyzés:

  1. Nincs:(
    Én már anyira várom,de annyira!!!Most nyugis napok vannak....remélem a következő etapnak meglesz a gyümölcse!!!!

    VálaszTörlés