2009. november 24., kedd

7 hónapos!!!


Iza ma 7 hónapos!!!

Én minden hónapban meglepődöm h milyen gyorsan nő!!!!Természetesen dobok képet is róla!

Az elmúlt héten sok felé voltunk!2 baba talin is részt vettünk,Iza olyan jól elvan!Össze vissza pörög,mivel most még nem tud csinálni!Azért látom rajta h próbálna kúszni,de egyenlőre még nem indult el h utána kelljen rohanni!Valószínű majd karácsonyra időzíti ezt,legalább ledolgozzuk az ünnepi ebédet:)

21-én megmértem: 7830 g volt.Így 1 hónap altt bő fél kilót hízott!Remélem ez megfelelő,se nem sok,se nem kevés:)

Dec.1-én megyünk a dokihoz,majd ott megmérik h milyen hosszú,nekem esélyem nincs már erre...folyton eltekereg így is:)


Én meg kezdek készülni a karácsonyra!Egyenlőre csak elméletben!De nagyon gyorsan be kell szereznem a dolgokat!!!!!Izával nagy tömegbe nem akarok menni!Igaz szeret vásárolni!Nézelődik mindenfelé:)

A hétvégén elkezdtük a húst is!Természetesen gond nélkül!Imádom h mindent imád:)))))Biztos ezt is az apjától örökölte,én válogatós vagyok:)

A haja szinte teljese kiszőkült!És ki is hullott csomó!De szépen nő neki a kis szöszi haja!!!!Remélem gyorsan megnő és akkor befonhatom neki!Na ez talán még nem most lesz!:)


Egyre értelmesebb,felfogja mit mondok neki,huncutkodik!Mikivel meg elképesztő miket művel!Oda van meg vissza az apjától:)Na ezt talán tőlem örökölte:)))És a rövid lábát!Ez már 2 dolog!Végül is csak az én lányom vagy mi a fene!:)))

A múltkor azt mondta h ninni.Ez szerintem az inni lesz!Hoztam neki a teát és benyakalta:)Többször még nem mondta,nagyon kíváncsi leszek h véletlen volt v tudatos!


2 megjegyzés:

  1. Már milyen nagy Iza!7 hónapos te jó ég,hogy szalad az idő!?
    Nagyon aranyos a képeken!:)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép és ügyes a lánykátok! szép a súlya is :)

    puszi

    VálaszTörlés