2010. január 24., vasárnap

9 hónap

Izus ma 9 hónapos.Pontosabban 2x9:)
Hihetetlen h 9 hónap alatt 2 kis sejtből egy majd 3,5 kilós baba fejlődött ki,újabb 9 hónap és már feláll kapaszkodva!

Az elmúlt 1 hónapban sokat fejlődött,leginkább mozgás terén.December 31-én felült támaszkodás nélkül,azóta ücsörög,de olyan stabilan mint egy cölöp!5 nap múlva felállt kapaszkodva!Azóta folyton állna,nyilván onnan más a rálátása a dolgokra.Rá egy hétre meg tökéletesítette a mászást!Most már azzal közlekedik,szépen szabályosan mászik!Most már semmi sincs biztonságban,mindenhol ott van 1 perc alatt,felfedezte már a lakás összes pontját.

Egyre többet fürdik a nagy kádban,már egyedül is.Igaz fogom,mert olyan kis izgága,nem akarom hogy összetörje magát.


A haja is nő,már 2szer is vágtam a végéből.Remélem megerősödik neki,na meg így jobban néz ki mint össze vissza frizurával.Igaz leizzadtam mire levágtam,mert ugye az olló a legérdekesebb dolog a földön,azt hiszem ez egy darabig még biztos így lesz.És végre elértük a 8 kilót!Már stabilan felette járunk,valahol 8,4-8,5 kiló lehet.Hossza 67 cm körül van,majd holnap igyekszem pontosítani!

Továbbra is 2szer kap tápszert,2 főzelék,1 tejpép+gyümi.Újdonság hogy kapott már kekszet rágcsálni,illetve megkóstoltuk a joghurtot és a túrót.Ma pedig pici sajtot is kapott!Úgy néz ki hogy ízlik neki és nem is csapta ki egyik sem.Kapott már sertés husit is,zöldségből nem is tudom milyen újdonságot kapott,lassan már mindent kóstolt!


Fogzás...khm,erről most csak nagyon csúnyát tudnék írni,lehet hogy inkább kihagyom ezt a részt:)))))Mindenesetre fog még nincs,de borzalmas napjaink vannak néha,az éjszaka is hol ilyen hol olyan.Tegnap például iszonyatosan ordított éjjel,alig tudtam megvigasztalni.Felváltva babusgattuk,letenni nem lehetett.Ma is egész nap nyűgös volt,szerencsére délben aludt egy nagyot,de a délután...nem találok rá szavakat...szörnyű volt:)

Mindent egybe véve nagyon kis érdeklődő,kis huncut!Szépen eljátszik egyedül is,imádja a zenét,szeret tapsolni,sokat sikítozik is,meg dumál!Be nem áll a szája,mindig gagyarászik vmit!Ilyenkor jókat röhögünk rajta:)

Na ennyit erről a hónapról!Még 3 hónap és 1 éves lesz!Már gondolkoztam a szülinapi bulin,mert minden képp lesz egy kis mulatság,ez nem maradhat ki az életéből:))))

Már azt is eldöntöttem hogy itt a blogon játékot szervezek,és Iza a szülinapján megajándékoz egy szerencsést aki olvas minket!Ezzel köszönve meg hogy sokan követik az ő kis fejlődését!Az ajándékot még nem találtam ki,de erre még van 1-2 hónapom!Remélem hogy sokan játszanak majd velünk!

1 megjegyzés: