2010. január 14., csütörtök

Hétköznapok

Az elmúlt hét elég sűrű!Iza mióta feláll,meg eljut minden hova,alig tudom utolérni!Olyan édesen térdel mindenütt,mindenhova bemászik.Tegnap a konyha asztal alá ment be,és rágcsálta a szék lábát.Előtte a kanapé alá ment be,de úgy,hogy alig tudtuk kiszedni!Az előszobába,konyhába is kijár...aminek annyira nem örülök.Hiába mosok fel,de csak ott járunk be,ot a babakocsi,ráadásul kő van lerakva...nem lehet túl meleg!Persze fel van háborodva ha visszaviszem a nappaliba!

Nappal már nem alszik annyit!Mostanában 1szer alszik 2-2,5 órát,de ezen kívül nem alszik csak éjjel.Jó lenne ha legalább még egy alvást be tudnánk iktatni,mert eddig 3szor aludt,most csak 1szer...elég nagy változás ez( nekem:-) )

Voltunk dokinál is,megmérték,megvizsgálták.Nem volt semmi extra.Iza a vizsgáló asztalt püfölte,nagyon cuki volt:)Aztán Miki elé sétáltunk,amúgy se járnak a buszok,gyalog jár haza fradiból!Reggel meg 4 után indul h elérje az első vonatot.

Evéssel jól állunk továbbra is.Tegnap kóstolt meggyet,imádta!Nem győztem lapátolni!!Majd megint csinálok egy listát hogy mit eszünk már!
Most fogom a joghurtot v a túrót kóstoltatni,remélem az is ízlik majd neki!Illetve a tésztát,kelbimbót.Ez a következő hét menüje!

Én is voltam dokinál,a szülés óta nem voltam.Szerencsére minden rendben!

A héten megyünk babatalira is!Hétvégén meg lehet Iza nélkül eljutok egy másik talira is!

Fogunk még nincs,de néha nagyon megkínozza.Szegényt úgy sajnálom,a héten már volt 2 nagyobb sírás,és adnom kellett neki nurofent!Picit nyűgösebb is volt,nehezen viselte a frontokat is.

1 megjegyzés: