2011. április 15., péntek

Beszokott?!

Akkor a beszámoló a bölcsiről.Előző héten ugye csak fél napot voltunk.Első nap ott voltam,másnap már eljöttem.Aztán az első éles nap most volt szerdán.Reggel elvittem és csak délután mentem(volna) érte.De hívtak 2kor hogy menni kéne előbb.Tök jól elaludt,fél óra után azonban felkeltették,az egyik kisfiú(aki szintén új)felverte az egész scoportot.De Iza meg elkezdett emiatt sírni és akkor keresett nagyon.Végül beültették a babakocsiba és akkor megnyugodott mire odaértem.

Amúgy egész nap nem keresett,szépen játszott,csinálta a feladatokat.

Csütörtökön szintén szépen elvolt,nem hívtak most.Miki meg Zsolt ment érte.Mondták h a matracon nem akart aludni,de a babakocsiban igen,és 3ig aludt is:))Szóval ügyesen elvan,az alvás sajnos itthon se megy mindig,így annak is örülök h egyáltalán alszik!Persze nem lenne baj ha nem alszik,csak ne sírjon!


Szereti nagyon,látom h élvezi a "bulit".Remélem h nem is lesz gond ezután se.

Na most meg elaludt Miki mellett a kanapén:))Megzabálom!

2 megjegyzés:

  1. Ngayon ugyes ez a nagy lany ,csak igy tovabb ,remelem ezutan is siman fognak menni adolgok.puszika

    VálaszTörlés
  2. nagyon ügyes nagylány már Iza!!!!!!!!
    csak így tovább!!!!!!!!:)))

    VálaszTörlés