2011. április 13., szerda

CSANA

CSANA, avagy családi napközi,más néven bölcsi:)

Már tavaly elhatároztuk h nem ártana Izának egy kis közösség.Na nem mintha nem lenne eleget gyerekek közt,de azért az is más.Sok érv volt még amellett hogy valahova heti 1-2 napra be kéne adni.Pl csomó dolog van amivel egyszerűen nem haladok ha Iza itthon van.vagy 2 gyerkőccel nehezebben mozgok bizonyos helyeken.Iza meg nem mindig alszik napközben sem,az az idő meg semmire nem elég.

Januárban voltam is megnézni a kb egyetlen helyet ami szóba jöhetett.Minden más messze volt nagyon,vagy drága volt nagyon.Mivel állami bölcsibe esélyünk sincs bejutni,vmi fizetőset kellett nézni.

Előző héten kezdtük,szerda-csütörtök fog járni mindig,reggel viszem és délután hozzuk el.Első nap ott voltam vele,igaz csak kinn az előtérben.Fél napot maradtunk,persze Niki is ott volt velem.Szépen eljátszott,néha kijött,megnézett,mutatott vmit.Másnap már el is jöttem a tízórai után és csak ebéd után mentem vissza.Mondták h szépen eszik egyedül,szépen játszott.Vannak közös foglalkozások,ott is csinált mindent.Pici pityergés volt ebéd előtt mikor látta h nem vagyok,de nem hisztizett és hamr megnyugodott,mondták h a boltban vagyok:)Tényleg ott is voltam!

Utána alig tudtam hazahozni...ott akart aludni,de mondtuk h majd jövőhéten.Itthon gyorsan vartam is egy kis takarót,párnát és egy kis zsákot amit majd a bölcsibe visz be,hát 1 hétig azzal kelt,azzal feküdt.Kimosni is úgy kellett elcsennem!

Ma az első nap h ott marad délutánig,remélem h elalszik,vagy legalább szép csendben lesz:)Nem csodálkoznék ha nem így történne...de majd elválik!

Amúgy ha kérdezzük hogy hova jár az Iza,akkor mondja h bölcsibe:)Nagyon édi,és úgy látom szereti.7-8 an vannak,többség fiú,a korosztály kb ez a 2-3 éves kor.Remélem csupa jó dolgokat tanul majd,és nem a hülyeségeket látja a fiúktól:)Akik nagyon szeretik,és ő is őket.Már első nap vmi Misikét csókolgatott:)

Hát ennyi,felnőnek ezek a gyerkőcök nagyon hamar,Iza is "dolgozó" bölcsis nagylány lett:)
Azt a havi 8 napot meg kispóroljuk valahogy,Mikire úgy is ráfér a fogyókúra!

És egy témát ki is veséztem!majd fotózok ma,és beszámolok a fejleményekről!

4 megjegyzés:

  1. Jaj de ugyes az Iza hogy bolcsibe jar es hogy szereti is.,Biztosan a fiuk nagy kedvence lett a kis draga.2 nap az nem sok gondolom.Majd csak kisporoljatok.Kell is neki ez a par nap a bolcsibe.Nem vennek fol vagy draga lenne heti 5 nap?

    VálaszTörlés
  2. Felvennék 5 napra is,de nagyon drága már....majdnem rámenne az egész gyedem:(

    Csomit nem adtam még fel,a szél miatt nem jutunk el sok helyre!De szólok ha sikerült!:)

    VálaszTörlés
  3. Örülök Annus, hogy begyere a hely! Aztán nekem Csanit nehogy valami Misike kiüsse a nyeregből, mert hülyét kapok!

    VálaszTörlés
  4. nagyon ügyes Iza....szép nagylány már:))))))

    VálaszTörlés