2011. április 13., szerda

Varrás

Na a varrásról most csak annyi,hogy Izának egy ágyterítőt csinálok.90x200-as,és applikációkkal díszített:)A fele el is készült,a szülinapjára jó lenne befejezni...
Közben a régi gépet, ami egy veritas rubina volt,lecseréltem:)Ebben közreműködött Éva,aki kiválasztotta a gépet,ellátott tanácsokkal és még be is szállt a "buliba".Ezer köszönet itt is!Én is megelőlegeztem magamnak h karácsonyig jó leszek,így hála a netes rendelésnek és a házhoz szállításnak,2 nap múlva már itt is volt a gép!

Már az első perctől imádom!Sokkal könnyebb vele haladnom,meg kellett azért szoknom hogy nem kell rángatni az anyagot,viszi a gép szépen.És az applikáláshoz tökéletes,gyönyörű szépen varr!Ez kb örök élet,mondjuk a másik is,amit kölcsönadtam anyósomnak,de remélem h a lányok is azon kezdenek majd el varrni,ez lehetne vmi családi hagyomány kezdete is:)

 A régi


Az új, Bernina bernette E56


Azért a régi géppel is sok mindent csináltam.Utolsó Munkám a táska volt,majd hozok is róla képet!:)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon klasz az uj geped es milyen ugyes vagy hogy varsz is vele.Kivancsi vagyok a taskara es a takarora is.puszika

    VálaszTörlés
  2. Irigy-irigy az új gépért:-) Aztán várom a fotót a takaróról, biztos, csudiszép lesz!

    VálaszTörlés