2012. január 17., kedd

Elmaradás

El vagyok maradva,vagyis le:)Igazából semmi különös nincs velünk,leszámítva hogy előző héten én voltam beteg.Illetve a gyerekeknek is folyt az orra.De olyan szép idő volt hogy sokat voltunk kinn,így hamar meggyógyultunk!

Már az első hétvégén leszedtük a fát,elpakoltunk a díszeket.Iza is segített,szerencsére nem érdeklődött annyira.Mondtuk hogy azért rakjuk el,hogy jövőre az angyalok megtalálják és rárakhassák megint a fára:)

Volt egy kis kimenőm megint,moziban voltam.Aztán benn aludtam Pesten,nem volt kedvem szakadó esőben hazabandukolni éjjel.


A kocsi szerelőnél van,szerencsére baja nincs,csak a kis "sérülését" javítják, meg lejár a műszakija,azt kell megcsinálni.Így busszal járunk a bölcsibe,Iza nagyon élvezi.Én kevésbé,mert folyton szívbaj kerülget hogy elérjük e a buszt.Még jó hogy reggel 3 is jön,így nincs gond.Visszafelé sokszor sétálok Nikivel,nincs messze.

Gyerekek sokat fejlődtek,ügyesedtek.Mindig meglepődök hogy miket tudnak már.Nem csak Niki,de Iza is sokat tanult mostanság,és folyton segítene.Ő a kis kuktám a konyhában:)
Niki egyre több szót próbál mondani,van amink csak az eleje megy pl a kupak az quuu vagy quuak:)Izától amúgy is mindent elles!Ügyesen felül a kisszékre,le is tud szállni,legózik folyton,szaladgál Iza után.Tologatja a babakocsit,babázik.A motoron csak ugrál,menni még nem tud vele.Forog körbe meg táncikál ha zenét hall,próbál egyedül enni-inni.Bár inni nem sokat iszik,inkább szétlocsolja a vizet:)

Pár napja eldöntöttem hogy leszoktatom Nikit az éjjeli evésről.Sokszor átaludta az éjjelt,de utána megint kelt és evett.És már volt hogy 2szer is.Így muszáj volt bekeményítenem.Egyik hajnalban 4-6 között a kezemben volt,nyávogott,sírt néha,de volt hogy bealudt kicsit.Igaz nem tudtam letenni,de most már 3.napja nem eszik éjjel.Nappal emiatt többet eszik,ez volt a cél.Ilyenkor kell enni nem éjjel!Kíváncsi vagyok meddig tart ez az állapot...

Most épp esik a hó,jó lenne szánkózni.Iza már nagyon várja!Arról nem is beszélve milyen jó lenne ha befagyna a tó és lehetne korcsolyázni...annak meg én örülnék:)

Közben a karácsony előtti takarítást végzem,vagyis azt amit akkor elnapoltam:)Ablakot pucolok,a konyhát pucoltam ki.Persze minden nap takarítok,mert mire végzek egyik helyen kezdhetem újra a másikon.A 2 gyerek gondoskodik a tennivalóról:P

Voltunk tanácsadáson Nikivel.75 cm és 9400 g.Ezeket én mértem itthon előző este,esélyünk se lett volna lemérni.Nem szereti ha vizsgálják,pláne ha fel kell ülni az ágyra,vagy akár a pelenkázóra...Hiába,én elég régóta a földön pelusozok:)

És még egy grátisz hír!A bölcsiben az egyik kisfiú bárányhimlős.Most várhatom a következő 2 hétben hogy elkapta e Iza,és ha el akkor elkapja e Niki.Remélem ha elkapják enyhe lefolyású lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése