2012. január 6., péntek

Év vége

Az év vége betegséggel telt,meg se lepődtem.Sajnos pont karácsony előtt betegedett le mindenki.Iza kezdte,kötőhártya gyulladással,amit persze elkapott Niki is.Ezzel egy időben elkezdtek köhögni is.Miki is taknyos lett,és én se voltam 100%os.
Emiatt sajnos kihagytuk a karácsonyozást a többiekkel 22-én.Nagyon sajnáltam:((De azért az ajándékokat kicseréltük a kapuban:)A gyerekek nagyon örültek így is!
24-én itthon voltunk,Miki lett aznapra betegebb,de másnap azért elutaztunk Szolnokra,26-án meg átugrottunk pár órára Karcagra.Niki elég rossz passzban volt,de igazából a köhögése az ami nem akart múlni.El is vittem őket a dokihoz megint,aki mondta hogy a köptetőt lehet sokáig kell majd szedniük,illetve Izusnak egy másikat is írt fel.Én már egész jól voltam,Miki továbbra se gyógyult.Végül az új évet külön kezdtük.Miki 30-tól készenlétben volt,csak 2-án délután jött haza.Ő be is lázasodott,nem tudom mért gyógyult ilyen nehezen.Dokihoz is elküldtem,de nem adott neki gyógyszert,ki kellett volna feküdnie...jó poén!
Mi meg a Balatonra mentünk le,nagyon jól éreztük magunkat.Bár az első éjszaka katasztrófa volt Nikinek,de a második már jó volt.Én nem sokat pihentem ,de legalább nem itthon gubbasztottam a TV előtt!

Aztán beindult a mókuskerék,Iza megint bölcsiben(hozzáteszem ma már folyik is az orra...).Szóval számítok megint vmi hetekig tartó izére.Az a baj hogy mire végig megy mindkettőn és Niki is meggyógyul Iza megint elkap vmit.De egyszer csak túllépünk ezen!Így is örülök hogy az oviban tomboló hányós-fosós vírus nem terjedt át a bölcsire:)))

3 megjegyzés:

  1. Minden oldalon olvasok betegeskedésről!! Szerintem, ez az enyhe tél, kedvez a baciknak!
    És tényleg, szinte mindenhol, végig megy a családon! Hát, nem volt kellemes az ünnep, de gyógyuljon legalább mindenki, maradéktalanul meg!!!

    VálaszTörlés
  2. remélem már teljesen meg gyógyultatok...nálunk én voltak észen....1-től 3-ig.majd nem ügyelet

    VálaszTörlés
  3. Jo kis karacsonyotok volt akkor,remelem mar sokkal jobban vagytok.puszika

    VálaszTörlés