2012. január 26., csütörtök

Igen,az

Elmentünk ma a dokihoz.Van külön fertőző váró.Volt benn egy anyuka 2 fiúval,nagyon rákattantak a lányokra.Gyorsan szóltam hogy fertőzünk ám(szerintem ők náthásak voltak...).Inkább ki is mentek az udvarra:)de a doktornő se volt még ott,késett picit.Közben az asszisztens megnézte,mondta hogy ez az.Végül hamar megérkezett az orvos,elsőként nézett meg.Elmondta mi a teendő.Kaptunk hintőport rá,fenistil csepp meg van itthon.Szellős ruha,nincs hajmosás,zuhanyzás,ne vigyem sehova:))Szupi!:(

Visszafelé el is értük így a buszt,féltem hogy majd lekéssük:)

Nikin lehet hogy csak 2 hét múlva jön ki.Hát remélem előbb,mert akkor újabb 2 hét mire nem fertőzünk.Igazából egyelőre Iza fertőz,nem tudom hogy viseli majd hogy nem mehet bölcsibe...de így jár az akinek a "szerelme" bárányhimlős lesz:))

Tehát továbbra is várunk mindenkit szeretettel:)

Gyorsan leírom a másik sztorit.Péntek reggel volt szerencsém felrobbantani a KV főzőt.Igazából nem tudom mért robbant szét,jól volt összerakva.De egy ideig hanyagolom a kotyogóst:)
És a "robbanás" miatt az egész konyha KVban és zaccban úszott...a plafon,a hűtő,az ablak,minden.Micsoda szerencse hogy épp 1 héttel előtte takarítottam ki a konyha legkisebb zugát is.Mivel már volt egy-két folt a plafonon(nyáron egy sűrített paradicsom konzerv is szétrobbant...)így mondtam hogy ezt már nem nézem tovább,festés!De most gyönyörű fehér,nagyon szép lett:)
És a végén megjegyezném hogy épp senki nem volt a konyhában,személyi sérülés nem történt.Pár évet öregedtem,miközben fapofával takarítottam,nem tudván hogy sírjak vagy nevessek,Iza közben kommentálta hogy hol lát még KVt,és hogy mért is fröccsent ki,segít összeszedni stbstb:))

És még egy öröm hír eszembe jutott a végére,kettesem volt a lottón,az a kevés is jól jön!:))Unatkozni pedig ezután se fogunk van egy olyan érzésem!

2 megjegyzés:

  1. Drukkolok! Regőnek a 13. napon jött ki Marci után, mi is vagy egy hónapig be voltunk zárva itthon...

    VálaszTörlés
  2. Túl lesztek rajta! Nem baj!
    A KV inkább:)) Én is jártam így, egy január1.-én, amikor előtte nap kisikáltam minden helységet,és elégedetten álltam volna neki pihenni (egyedül voltam), helyette takarítottam! Hát, én nem bírtam ilyen jól! Sírógörcs közepette csináltam meg!:)))

    VálaszTörlés