2012. augusztus 29., szerda

Látogatók/látogatás

Ezer éve nem írtam normálisan.Ennek legfőbb oka,hogy besűrűsödött az augusztus kissé:))Na nem bánom egyáltalán,már elegem van ebből a nyárból és a melegből.Haragszom erre a nagy hőségre,leégett csomó minden a kertben is,leginkább a fű.És ugye sok meló van benne,persze hogy mérges vagyok!

Megpróbálom időrendben.

Arról már írtam hogy 11én főztünk,képeket meg csak ígértem:)Pótolom!!!

Aztán újabb készülődés.Miki mamája és 2 unokatesója jött a hosszú hétvégén.Sajnos Miki pont dolgozott,azért a vonaton sikerült vele összefutni,de tényleg csak 2 szó erejéig:(A 2 gyerek totál fel volt pörögve,nem nagyon szoktak nálunk aludni,főleg nem ennyien:))Persze épp hogy fellélegeztünk volna,már indultunk mi is.A másik dédihez mentünk Karcagra.Persze Miki ide se tudott jönni mert dolgoznia kellett:(Maga az út is nehezen indult,az átszállásra nagyon kevés időnk van most,és mivel a mi vonatunk is késett,necces volt hogy elérjük e az ICt,amin rajta volt Ica is és helyjegyünk is volt rá.Aztán a kaller is telefonált,Miki pont mozdonyozott is,végül elértük a vonatot!

A hét nagy hőségben telt.Strandoltunk,a lányok egész nap kinn voltak.Kinn ettek,fürödtek,sódereztek,kutyáztak:)Én picit pihentem is,olvastam 2 könyvet és volt hogy délután aludtam is!Persze rám fért,mert Niki éjjelente rosszul aludt,ezerszer kelt.Nappal meg enni nem akart egy falatot se.Jól és gyorsan eltelt az egy hét.Hazafelé +1 órás lett az út+2 átszállással.Kellett azt a bombát pont arra megtalálni:)))Mindegy,hazaértünk,gyerekek is jól viselték.Viszont a szlnoki látogatás emiatt már nem fért bele az időnkbe.De majd hamarosan!

Itthon szokásos hétköznapok,kis rohanás.Mosás,vásárlás.Iza a héten megy utoljára a bölcsibe,készítem az ajándékot a gondozóknak,Ma már ovis szülői,pénteken meg lehet el tudunk menni kettesben Mikivel a hétvégére!Ica vigyáz a gyerekekre,már be vannak sózva hogy itt alszik a nagyi.Mondtam Izának hogy nekünk meg dolgunk van,de majd hozunk vmit ajándékba.Na innentől csak az érdekli mit fog kapni:))))

Hétfőn meg indul a beszoktatás Nikinek,kedden Izának.És a fennmaradó időben se unatkozom.Mindig van vmi.

A plusz "esemény".Karcagról kimenekítettem a leandereket.Volt 2 nagy,amit Mami már nem bírt ki-be cipelni,kinn akarta hagyni télre.Inkább feladattam postán ,vétek kinyírni egy ekkora növényt:)))Hajtatok frisset is,remélem 1-2 év é egész leander park lesz a terasznál:)

És akkor képek képek jönnek,tartozom sokkal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése