2012. augusztus 15., szerda

Szalad a nyár

Nézem a naptárt,és már augusztus közepe van.A következő pár hétre meg be vagyunk táblázva.

A hétvégén főzés volt nálunk,szerencsére az idő megkímélt,bár örültem volna ah nem fúj ekkora szél:)De ne akarjak túl sokat!A gyerekek jól felpörögtek,és jól elfáradtak,ki is dőltek hamar.
A hétvégén szülinap is volt,szépséges dolgokat kaptam(pedig nem is ajándékozunk,ugye?!:))Bele is fogtam a varrásba megint,többek közt ajándék gyártásba.Izának nagyon tetszik a végeredmény mindig,szóval remélem akkor másnak is!






Izának varrtam egy pizsigatyót is,azt hiszem varrok még neki másikat is,egy hosszabbat télre.

A többi képet majd feltöltöm,csak nem volt még rá időm!

Ica is volt megint,a gyerekek szétszedik ha itt van.Remélem ki tudja magát pihenni:))Ilyenkor mindent a nagyi csinálhat,én meg le vagyok pattintva!És ha minden igaz,2 napra rá hagyjuk a gyerekeket vmikor,remélem már a hónap végén összejön!Mi meg kiruccanunk vmerre!



És ha minden igaz,Nikinek áttört a 12.foga.a múltkor még nem volt kinn.Most is csak onnan gondolom hogy végre aludt éjjel!Na meg én is.Már el is felejtettem milyen is az!:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése