2012. augusztus 15., szerda

Óvoda

Ma benn jártunk ebédet befizetni.Na de két gyerekkel,egy óvodában...persze hogy be kellett menni.Meg is néztük a leendő Katica csoportot,ott is volt a leendő óvónéni,Izabella:)Nagyon tetszett a hely Izusnak,alig tudtam hazahozni.Rögtön játszani kezdett,csak úgy ragyogott!Mindent megnézett,még a pici wct is kipróbálta,közölte hogy az az övé lesz.Mondtam hogy és még 26 gyereké:)))

Aztán pár szót váltottam az óvónővel is,de majd lesz szülői,nem akartam kétszer is végig hallgatni mindent:)Rendes volt,kérdezte hogy van e vmi jel amit szeretnénk,mert volt aki már jött foglalni,hogy mi legyen a gyerek.Legyintettem hogy nekem ugyan mindegy,bár lehet a gyereknek kéne választani.Végül tényleg Iza választott.Először létra akart lenni,de lebeszéltem.Később kiderült hogy az már foglalt is(???).Kértem válasszon vmi lányosat,sikerült a REPÜLŐt választani.Ez úgy néz ki végleges döntés:))

Hazafelé mondogatta is hogy most már nem fogják azt választani,ugye?:)És hogy ő repülőre akar ülni...khm,arra még várnia kell azt hiszem:)))De ha van vkinek kölcsön repülője szóljon:)))

2 megjegyzés:

  1. Bár nem a legújabb modellek, de fel lehet menni rájuk, le lehet ülni. A megoldás pedig: Ferihegyi (?) Repülőgép emlékpark :)
    Az én fiaimnak nagyon tetszett :)

    VálaszTörlés
  2. De jo hogy Izanak ennyire tetszik az ovi,remelem mikor megkezdodik akor is ilyen lelkes lesz,menjetek el egy repuloterre

    VálaszTörlés