2012. november 14., szerda

Baba konyha-Kezdődik

Ma voltam az ikeában.Remek lelőhely tényleg.Azt már eldöntöttem,hogy veszek alapnak egy fürdőszoba szekrényt,íme:
FULLEN Mosdószekrény alap 2 ajtóval IKEA 
Ára 3500 Ft,bár a 2013-as katalógusban már 4 ezerre írja,így sietnem kell:)Ennek a magassága 55 cm,hossza 60 cm.2 gyereknek kicsi lenne,így szerencsémre sikerült hozzá elemeket venni.A leértékelt részlegen csomó bútorlap van.Hármat vettem is 290 és 390 Ft-ba kerültek,tehát egy ezres.A következő képpen fogom megcsinálni.A mosdószekrény tetejére egy hoszabb munka lap kerül(ez került 390 Ftba),és lesz egy 30 cm-es kilógó rész,ami persze lábakat kap,meg ilyesmi.Ajtót nem teszek ide,csak egy csini függönyt. A szekrényke egyik ajtaja pedig lefelé fog nyílni mint a sütőnek.Vettem  tűzhelynek valót is,ez is filléres tétel,vmi egéralátét.Már csak 1-2 apróság kell,de lehet azok lesznek itthon.A tetejére is csinálok vmi kis polcot a maradék anyagokból.Így 5 ezerből szerintem meg is lesz,bár 1-2 ezerbe még bele fog kerülni a dekoráció(festés/matrica).Remélem köv héten el is tudom kezdeni,majd beszámolok róla,hátha más is kedvet kap karácsonyig!

3 megjegyzés:

  1. Hú, nem gondoltam, hogy ez ilyen komoly projekt... Hogy fogod titokban tartani?

    VálaszTörlés
  2. Hmmm,A terv hogy a padlásra teszem,B terv a kisház.Persze szívem szerint oda is adnám nekik ha kész,na de akkor mit hoz a jézuska:)))

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Ha megkérlek teszel fel kész képet?

    VálaszTörlés