2012. november 24., szombat

November vége

A hétvégén Karcagon jártunk,meglátogattuk a dédit névnapja alkalmából:)A gyerekek totál felpörögtek,alig vártam hogy hazaérjünk. De le is fáradtak rendesen,vasárnap délután akkorát aludtak,már kezdtem félni,hogy fel se kelnek.

Amúgy telnek a napok,hetek. Szerencsére nem beteg senki. Várjuk a télapót,a karácsonyt:))Közben Niki nemsokára 2 éves lesz, olyan nagynak tűnik nekem. Nagyon összenőttek Izával. Lassan neki is be nem áll a szája,szépen beszél már, mindent el tud mondani amit szeretne.Hurrá:))

És még mindig fogzik, pár napja talán jobb a helyzet,de nem engedi megnézni,hány foga tört át.Majd egyszer meglesem:)

A december sűrű lesz az biztos,Mikinek is névnap,közben érkezik vmikor(remélem hamarosan) Mór is. Már babázhatnékunk van.Iza pont tegnap fejtette ki,hogy kéne nekem(???) egy kisbaba,hogy szoptatni tudjam:))Honnan veszi ezeket.Egy éles kanyarral témát váltottam. Pedig nem sok pici baba van most a környezetünkben.Majd babázik Mórral,Iza mindig is anyáskodó volt. Mostanában Niki is sokkal többet babázik,már nem az a babázás nála,hogy a hajánál fogva kihúzza a babát majd eldobja:))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése