2012. november 10., szombat

Őszi szünet és Halloween

Október utolsó hetében őszi szünet volt az oviban.Nikinek nem volt,így ő ment bölcsibe.
Izának ki kellett találnom vmit,főleg hogy iszonyatosan rossz idő volt.Hétfőn az ikeába mentünk a játszóházba,illetve Izának nagyon tetszettek a berendezett szobák:))Nagyon jó kis napunk volt!
Kedden az itthoni dolgokkal haladtunk,úgy mint mosás-főzés-takarítás.Szerdán a Lurdy játszóházban voltunk.Imádtam:)))Felnőtteknek ingyenes,és ugye lehet menni a gyerekkel.Jól elfáradtam az ugrálásban,mászásban:))Aztán beugrottunk Tündihez és Rózihoz is.

Csütörtökon családilag felmentünk pesti dédihez.Utaztunk metrón,villamoson,fogason,buszon,meg ugye a vonat.Gyerekek nagyon élvezték,jól viselkedtek.Pénteken a szolnoki dédiket látogattuk meg,de ide csak hármna mentünk.Szerencsére a gyerekek szintén kis angyalkák voltak,rájuk se ismertem!Se egy hiszti,se egy sírás.Niki visszafelé még aludt is a vonaton.Remek nap volt ez is.Közben itthon Miki és Zsolt munkálkodott,1-2 apróságot még megcsináltak odakinn.

Szombatot a konyhában töltöttem,főztem a másnapi halloween partyra:))Tehát vasárnap party volt,összesen 7 család volt,átlagban 2 gyerekkel.Nem is szorzom be hogy mennyi 7x4:)))Jó volt összejönni megint,egyre ritkábban tudunk mind találkozni.
http://www.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2FAnnus0424%2FHalloween12%3Fauthuser%3D0%26authkey%3DGv1sRgCOSRw_eFmIG0NQ%26feat%3Ddirectlink&h=sAQFqJma2

https://plus.google.com/photos/117683454009324149122/albums/5807039390033809505?banner=pwa&authkey=CN6Oypjc7aLhtAE

Ez a hét meg nagyon gyorsan eltelt.Észre se vettem.Közben készülök a karácsonyra.Kitaláltam hogy a gyerekeknek csinálok egy játék konyhát.Tavaly még elleneztem,de folyton ilyet játszanak.A bolti műanyag konyhákat drágának és vacaknak ítéltem meg,az igényesebbek meg 30 ezer!! után jönnek.Így csinálok egyet magam,csak menni fog a tároló és a játszótér után:P Így meg méretre tudom csinálni,el is férjen,meg a 2 gyerek is oda tudjon állni egyszerre.

És a tárolót is be kéne fejezni,csak egy pici vakolás kéne,meg az ereszt feltenni.Amúgy a végső összeg,olyan 280 ezer Ft-ra jött ki,ha hozzáadom még ami hiányzik,akkor mondhatjuk hogy 300  ezer.Még bent is kell csinosítani,de az marad tavaszra.Azért ennyiért egy sokkal kisebb tárolót lehetett volna készen venni...jó hogy megcsináltunk inkább magunk:)Reméljük egyben is marad:)))Majd a teraszt is kikövezzük,jó kis ücsörgős hely lesz,miközben kinn főzőcskézünk a kertben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése