2012. december 2., vasárnap

Megszületett Mór

November 28-án,23:28-kor megszületett Fancsali Mór.57 cm és 3470 g.És rengeteg haja van:))Az elmúlt napok körülötte forogtak.Én már csütörtökön bementem megnézni,olyan picike...de rég voltak ekkorák a lányok!Aztán pénteken Rózira vigyáztam,itthon Miki tartotta a frontot.Iza és Niki is nagyon kíváncsiak már a babára,de még nem engedtem őket a közelébe:)))

Ma már haza is mentek a kórházból,addig Rózival otthon vártuk őket.Amúgy semmi gond nem volt vele,már el is felejtettem milyen egy gyerekesnek lenni:))









Még megemlíteném,hogy Niki 5-én lesz 2 éves.Majd akkor áradozok róla,milyen okos,ügyes nagylány.Most csak annyi,hogy végre megint alszik éjjel.Kemény 2 hónapon vagyunk túl,de ha minden igaz kinn van az összes szemfoga(ezt még nem tudtam 100%-osan megnézni,de a bölcsiben állítólag engedte...)Szóval alszunk végre!Annyival jobb így,kipihenten.A másik,3 napja nem a kiságyban alszik.Ő kérte,hogy a nagy ágyban aludhasson,ma délután is ott aludt már.Talán könnyű dolgom van,mert a bölcsiben nem kiságyban alszanak.Így 1-2 kikukucskálás után szépen betakarózott és aludt is.A kiságy azért még marad,meglátjuk mennyire lesz ez tartós.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése