2010. október 23., szombat

Fogzás:sokadik felvonás

Az elmúlt 1 hét elég siralmas volt.Előző héten pénteken kezdődött,Iza nem tudott elaludni este,nagyon nagyon sírt,végül fél1kor sikerült elaltatni.Aztán 1kor és 2kor is felsírt még.Azóta keveset eszik,volt h kihagyott étkezést,2 napja nem vacsorázik például.Napközben se tud elaludni,babakocsiban tologatom vagy odalenn vagy a folyosón és akkor elalszik.Este tortúra van!10 előtt nem sikerül letenni,és akkor is csak úgy,hogy mellé fekszem és énekelek,mesélek,összebújunk.Így egy idő után elalszik.
Tegnap estére annyit javult a helyzet h már 9kor elaludt!10 percen belül!!!3.napja kapja a chamomillát,meg kap viburcolt is.Nurofent csak akkor ha vigasztalhatatlanul sír,pontosabban visít!

Mindez a fogak miatt,jönnek a hátsó fogai.Nem tudok benyúlni h menyi jön,bal oldalt szokta rágcsálni a kezét.Meg mindent!Olyanokat is megrág amit eddig soha pl baba keze,építőkocka,dominó stb.Vigyázni kell h mit vesz a szájába:(

Én elég fáradt vagyok,mert 14 órás lett a műszakom,semmi pihenés,szabadidő.Miki pont készenlétben volt 2 napot,ráadásul jött az a vonatbaleset is,egész szerda éjjel kinn volt.

A hétvége így a pihenésről szól,muszáj,mert Nikinek még bírnia kell odabenn!Jóslóm megint volt 2szer is a héten,és egyre nehezebben mozgok.A hasam lassan akkora mint Izával a végén:)

És november 4-én lesz az első CTG,10re kell mennem.Már a köv alkalmat is megbeszéltük,az meg 11.11.,9 óra:)Izusra majd Tündi vigyáz:)Ja és lesz még egy fincsi vérvétel is,az utolsó,plusz a dokihoz is mennem kell 4én.(-án meg a védőnőhöz lesz szerencsém!
És hogy ne unatkozzam,28án Iza kapja a 18 hós oltást!Szegény...ez hiányzik még neki most:(

Na ennyit rólunk!Remélem h visszakapom az én jó alvó,jó evő babámat!Napközben se lesz nyűgös,csak mosolygós,jókedvű mint az elmúlt 1,5 évben!

4 megjegyzés:

  1. Kitartást Annus!Egyszer csak kibújnak azok a fránya fogacskák. Próbálj pihenni ahogy csak tudsz!És ne jósolgass...:-)Niki baba maradjon még bent a pocakban,ott van jó helyen!

    VálaszTörlés
  2. Olivér is nagyon megszenvedte a fogzást, bár mi eddigre túl voltunk 16-on. A vacsorát hagyta ki ő is mindig, persze éjjel meg éhes volt... Az jött be, hogy almakompótot főztem neki és jól kihűtöttem. No azt ette vidáman, fogzás ide - fogzás oda. ÉS a tejbedarát. Persze azt melegen.
    Wruska

    VálaszTörlés
  3. Almakompót jó ötlet,majd kipróbálom én is!
    Nálunk a vajas kenyér megy még,már az is vmi:)

    VálaszTörlés
  4. Nalunk is nagyon szenvedes a fogzas,Szabinanal eszre sem vettuk de Julianal igen es foleg ejjel jonnek.Kitartast kivanunk nektek

    VálaszTörlés