2010. október 12., kedd

Hétvége

A hétvégével egy nagy gondom van mindig,az hogy túl rövid.Gondolom másnak is ismerős ez a probléma:)

Izának volt sok "látogatója".Szombaton itt voltak szolnoki papáék.Elvitték Peti ágyát is.Vasárnap nagyi volt itt,délután meg az Alleeba ment Petiékkel Iza.

Én közben elővettem a kis ruhákat.Hála az égnek ruha nem kell több!Overállt vettem már Nikinek,a többi dolog meg Izáról maradt.Majd vastagabb sapka kell,de azzal megvárom h mekkora lesz a feje.Úgyse tudjuk majd kivinni az első hetekben.Na meg vmit akkor is kell vennem!Ahogy pakolgattam megállapítottam h később se kell ruha Nikinek,csak a szezonálisak,bár ki tudja h mikorra nő bele a dolgokba.Lehet h lesz is annyi átfedés!
Na meg úgyse tudom megállni h ne turizzak neki is még vmit,meg már látom h egyen ruhában fogom járatni szegény gyerkőcöket!Na nem mindig,de a boltban már elájultam párszor mikor ugyan azt a rucit láttam 56os és 86os méretben is:)))


Mosoly

Közben pihiztünk is azért,kemény 1 órát aludtunk vasárnap délben.Takarítással semmit nem haladtam.Néha kész káosz van itthon.De ma se tudtam semmit csinálni,mert rossz napja volt Izának...kb 2 perce aludt el,szóval eddig nyúzott!

Holnap meg dokihoz megyek,de semmi extra,csak a szokásos vizsgálat.Meg lehet ad beutalót uhra,aztán meg a CTGt is megbeszéljük.Izával elég hamar küldött!

Komolyak is tudunk lenni

Megnéztem a tavalyi kiskönyvemet is.Nem véletlenül érzem én h nehéz a "csomagom".A 30 hetes haskörfogatom a védőnő mérése szerint 113cm,amit Izával a 36.héten mért:)))Mi lesz itt még,bele se gondolok!Lassan könnyebb lesz átugrani mint megkerülni!

Előző héten meg 2szer is voltak jósló fájásaim.Szerencsére nem sok,meg rögtön pihi és magnézium.Azért majd megemlítem a dokinak holnap!

Amúgy minden rendben,csak be vagyok lassulva mint egy nyugdíjas csiga:)

Iza is jól van,bár még jön foga,de ahhoz képest nincs nagy botrány!Ágyában szépe alszik azóta is!Nagyon szereti!

És hihetetlen ütemben fejlődik!Napról napra jön vmi új dologgal!Nem győzünk rácsodálkozni,olyan hamar megnőtt!Minden értelemben!Majd egy soron következő bejegyzésben(remélem lesz időm rá) megpróbálok 1-2 újdonságot írni róla!



Épít


És még egy dolog,elkezdtem a kórházi csomagot összepakolni,egyelőre csak fejben.Ma 1-2 dolgot beszereztem ami kellhet,eszembe is jutott h mit nem vettem...de van még rá időm bőven!1-2 héten belül bepakolok azért egy táskába!Bár elég gyorsan tudok pakolni:))))

A babaruhákat és egyéb dolgokat majd csak köv hónap elején szeretném kimosni,addig se legyen szekrény szaga:))

Na a képeket nézve rám férne egy kiadós alvás...de Niki éjszaka is aktív továbbra is,szóval egyenlőre nincs sok alvás:)

3 megjegyzés:

  1. Izanak jo kis hetvegeje volt akkor.Nikike is jol van ,de jo es mar pakolgatsz is a kis korhazi taskaba akkor nem sokara varhato kis Nikike erkezese ,mar kivancsian varjuk.En is imadom az egyforma ruhas gyerekeket.Nekunk is volt a nyarara par egyforma ruhajuk a csajoknak es imadtam oket csodalni mikor azokba szaladgaltak.Persze hogy Iza annyi uj mindent mutatt nektek,ugyesen epitezik es azok a komoly meg mosolygos kepek tunderiek.pusizka

    VálaszTörlés
  2. Annus, hihetetlen, hogy eltelt az idő, szerintm András napra itt lesz a bébi! :D Jaj, úgy várom, olyan izgalmas, az első kistesó a szűk környezetünkben!

    VálaszTörlés
  3. Hát lehet András napon már itthon is leszünk:))De majd jöhettek babalátogatóba,és iszunk az Andrásokra is:)Vagyis én nem,max alkohol mentest:)

    VálaszTörlés