2010. október 3., vasárnap

30.hét

Idáig is eljutottam!Mindkét értelemben.Egyrészt betöltöttem a 30.hetet.Ennek örömére pénteken 4D uh-n voltunk.Azóta viszont semmi időm,hétvégén átpakoltuk a lakást.Még a takarítás egy része van hátra,de a nagyja már kész hála az égnek!

Iza pedig ma felavatja az új ágyát!!Drukkokat kérek,főleg azért,mert az utóbbi napokban amúgy is nehezen alszik el,megint fogzik....napközben se aludt,max 20 percet.Viszont ma délben szépen aludt,ebédre tök sokat evett,szóval lehet h megint kis szünet jön!Éljen éljen!


Akkor Niki adatok a 30.héten:

BPD: 7,25 cm
HC: 26,58 cm
AC: 26,09 cm
FL: 5,83 cm

Súly: 1508 g

Egészséges,mindene megvan.Van már haja is!A feje pedig kicsit hosszúkásabb!Szerintem hasonlít Izára,vagyis Mikire:)És az arcából nem sokat láttunk,vagyis sokáig küzdött a doki h megnézzük.A 2 lába ugyanis a feje előtt volt fenn,nem tudom hogy csinálta.A kezével is a fejét fogta és csomó köldökzsinór volt a feje előtt,azt nyalogatta.Mondta is a doki h jó nagy a rendetlenség itt:)))Na majd idekinn rendre tanítjuk:)))
Megszagoljuk

2 lábat a fejünk fölé
1láb-1fej-1kéz

Gondolkozós

Integetek is

Balra a 2 láb,jobbra a fülünket fogjuk

Izának amúgy nem jött be az uh,azt hitte h bántanak...végig vonyított és hajtogatta h tesó.Hát nem gondoltam volna h nem jön be neki,volt már velünk uhn,mondjuk akkor egyáltalán nem érdekelte h mi van.

Jönnek a képek is meg videó is,de ahhoz kell egy kis idő még!De ma fenn lesznek!
Na akkor a képek már itt is,de még mindig csak a monitort tudtam fotózni,azért ilyen kis gyenge minőség:)

És egy összehosnlítás.Balra Iza 32 hetesen,jobbra Niki 30 hetesen.Hát csak testvérek:)

Iza-Niki

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a képek, én még talán nem is láttam uh képből ilyen jót! Gratula a 30 héthez, drukk az alváshoz! Tesók tényleg hasonlítanak, de Niki azért Rád is :)

    VálaszTörlés
  2. tényleg van ám rendetlenség :o :)

    nagyon szép képek lettek.

    VálaszTörlés
  3. Jaj de édes képek lettek. A kis tappancsoskásak nagyon tetszenek.:)
    Nem hiába tesók, már most látszik a hasonlóság.:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuperek a képek, nagyon jó volt nézni, és nem csak a pofit, hanem a kis lábikókat is, meg az összehasonlítást nővérkével!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól sikerült képek! :)

    VálaszTörlés
  6. Szió!

    Nagyon jók a képek és szerintem a két lány hasonlít egymásra,legalábbis az uh-s képeken!:)

    VálaszTörlés
  7. Tunderiek az ultras kepek es tenyleg mintha hasonlitananak egymasra.Niki is szepen novekszik.Edes kislany lesz o is.puszika

    VálaszTörlés