2010. szeptember 30., csütörtök

Kutyorg





Igen,ő az.Egy kutya!Nem,nem én terveztem,én csak meghorgoltam:))

Jelentem horgolni nem tudok,ez az első ilyen jellegű próbálkozásom.Ami tanulság,figyelnem kell a szemek feszességére.Hajlamos vagyok túl szorosra horgolni,aztán meg próbálom ellensúlyozni lazább szemekkel...hát nem kéne:)

Amúgy meg vagyok elégedve,sokkal rosszabbra számítottam!És tök hamar elkészült!Pedig Iza mellett nem sok időm van.A lábakkal mondjuk szenvedtem,vagyis tök picik,és az olyan macera...meg számolni is kéne tudni,szerintem a 4 láb mind más sorszám....hiába,mire a sor végére értem,elfelejtettem h hanyadikban jártam:)))

9 megjegyzés:

  1. Nagyon ugyes vagy anya hogy ilyen szep kutyust horgoltal ,nagyon jo lett.Izanak meg biztosan nagyon tetszik.Nekem is ,en is tudok horgolni de nem tudom hogy egy ilyet tudnek-e kesziteni.puszika

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyi vagy. Szerintem szuper lett a kutyus.

    VálaszTörlés
  3. Pedig nagyon ügyi vagy! De szeretnék én is így horgolni-kötni tudni, eddig vagy ötször ugrottam neki:-) Asszem maradok a varrógépnél!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes vagy, Szupi a kuty...... Iza meg gyönyörű, mint mindíg! :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett :)

    esetleg, ha valóban nagyon szorosan horgolsz, legközelebb fogj egy fél számmal nagyobb tűt...

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Ha szépen megkérlek, elküldenéd erre a címre a kotyorg mintát? :)
    fonalgirl@citromail.hu

    Előre is köszi.

    VálaszTörlés