2010. szeptember 6., hétfő

Ősz=takony

Ahogy beköszöntött a hűvösebb idő,rögtön letaknyosodott Iza.Hála az égnek nekem csak 1 nap fájt a torkom egy picit,amúgy jól vagyok.És a rossz idő egyetlen jó következménye h az allergiám elmúlt!Idén csak 2 hétre jött elő,és kis orrfújással megúsztam!

Szóval Iza taknyos,szívjuk az orrát,jó masszív anyag jön belőle,a részletekre nem térek ki:)
Még bírja szegénykém,remélem hamar elmúlik!

Miki is taknyos lett,tegnapra elég rendesen...rosszabb mint Iza:)De legalább ő bevetheti a pálinkát mint csodaszer.Én meg egyszerre hallgatom a horkolást és a szörcsögést:)


Niki baba is jól van,ezerrel rugdos,leginkább este.Vagyis akkor zavar jobban,mert nem tudok elaludni.Tegnap is éjfélkor még fenn voltam....

Hétvégén átpakoltuk a ruhákat.Nyári rucik el,téli elő.Takarítottunk is,szóval volt program bőven!

Évi meg lefutotta a félmaratont!Itt is gratulálunk neki!:)

Peti meg költözik.Októbertől van albi.Na nem jutott messzire,ugyanis a szemközti házba sikerült találni.Majd integetünk egymásnak az ablakból!Furcsa lesz h nem lakunk együtt....azért sok az a több mint 25 év.Na de ha nyerek a lottón,akkor építünk egy ikerházat:)))

1 megjegyzés:

  1. Évinek gratulálok, a családnak meg jobbulást kívánok sok szeretettel!

    VálaszTörlés