2010. szeptember 24., péntek

Szülinap és egyéb

Kicsit megkésve ,de Mikinek itt is boldog 30.szülinapot kívánunk!!!
Az ünneplés kissé elmaradt,mondtam h majd tartunk esőnapot:)Sajnos az ajándéka se készült el,de remélem a köv héten már meglesz!!!

Ugyan is Iza is visszaesett a takonyba,és most én lettem mellé taknyos.Így Miki ápolhatott minket a hétvégén!De fini levest csinált nekünk,és attól jobban is lettünk pikpak!Na meg fincsi kukoricát főzött,Iza tiszta függő lett,ha meglátta h nyílik a hűtő rögtön mondta h "kukoica".

Most már jobban vagyunk,vettünk sinupret cseppet!Tudom ajánlani minden náthásnak!Nálunk bevált!!!Ezt Iza és én is szedhetem hála az égnek!

Aztán vettem még Izusnak Cebion 2X multit,minden nap kap belőle,remélem h kicsit megerősödik az immunrendszere és nem leszünk folyton taknyosak.

Én meg elkezdtem a vasat szedni,na meg igyekszem több vitamint is bevenni.

Izának ma meglesz az új ágya!Még nem tudom h mikor rakjuk össze,lehet csak jövőhét.Ma vettem bele kókuszmatracot is,itt voltam a sarkon és egészség pénztárra meg is vettem!Szerintem jó vétel volt!Már csak el kell hozni!

Volt megint tali is,bár Iza megint nyűgös volt kicsit,de még mindig jön a foga,lassan be kéne néznem h ne e jött ki megint 1-2:))

Miki nem volt 2 napig,én meg próbáltam pihenni.Azért hosszú így egy nap,hogy Iza folyton rajtam lóg.És mivel a hasam sokkal nagyobb mint ilyenkor Izával,így már most nehezen mozgok.Már a sétálás is extra csiga tempóban telik és hamar el is fáradok.Néha itt ott fáj is,van h aludni nem tudok,de még sok van hátra,remélem h ennél lesznek jobb napok is!

Nagyival bohóckodunk

Október első hetében megyek a védőnőhöz,aztán a következő héten a dokihoz.Közben egy 4Dre is szeretnénk elmenni,nagyon kíváncsiak vagyunk h Niki kire hasonlít!:)Gondolom ő is tiszta apja lesz!:)Október végén meg Iza kapja a 18 hós oltást!És akkor már a 34.hetet töltöm!Onnan már nem sok van...

4 megjegyzés:

  1. Isten éltesse Mikit! Sinupret csepp nálunk is nagyon bevált. Azta, az idő nagyon halad, mindjárt érkezik Niki is!

    VálaszTörlés
  2. Isten éltesse Mikit még nagyon sokáig! :D

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen!

    Jaja,de csak lassan!van még ideje bőven:)))

    VálaszTörlés
  4. Boldog szülinapot az ünnepeltnek! :)

    VálaszTörlés