2010. szeptember 6., hétfő

Aranyaköpések

Azt hittem ez majd később jön,de Iza lassan túlnő a fejünkön.Na nem rossz értelemben.De néha meglepődünk hogy miket nem mond!Hétvégi aranyköpése feljegyzést kíván!
Hozzáteszem h mivel Miki éjszakázott az előző héten,így többet volt itthon nappal,Iza teljesen apás is lett,na nem mintha eddig nem lett volna az....Bizonyos dolgokat nem is csinálhattam,csak az apja.Engem elhajtott,még mondta is h pápá meg integetett....vasárnap estére már kezdtem féltékeny lenni:))Még jó hogy jön egy másik gyerkőc,remélem neki még kelleni fogok legalább pár hónapig:)))

Szóval a következő párbeszéd hangzott el:
Mondom Izusnak h
-menjünk, szívjuk ki az orrod!
-apaaa
-majd én kiszívom neked.
-apaaaa
-gyere már velem!
-apaaaa
-tudsz mást is mondani apán kívül?!
-NEM

Igen,a gyerekek őszinték:))De mi ezen fél napig röhögtünk:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése