2010. szeptember 13., hétfő

Most tanulja

Izát minden érdekli,ez nem újdonság.2 dolgot is tanult a napokban.
Egyik nap hívtam h jöjjön,és közben a mutató ujjammal hívogattam.Ez annyira tetszett neki h rögtön le is utánozta!De hatalmas koncentrációval hajlítgatta az ujját!este be is mutatta Mikinek hogy mit tud,szintén erős koncentrálás közepette!
Egyedül eszik

A másik h számolni tanulunk.Épp 6ig,mivel már 6 foga van.Az ujjunkkal is mutatjuk neki,ő meg 2 kézzel próbálja mutatni.Nagyon jókat röhögünk!Erről majd teszek fel videót,mert nem lehet leírni!:)A kettőt pedig nagyon szép tisztán mondja.Van h csak úgy elkezd számolni.Pl a játékokat:)
Takarít

Tegnap itt volt a nagyanyja.Szerintem jól lefárasztotta.Mindent ki kellett próbálni!Mikinek este meséltem is hogy mi mindent játszott délután:)Csoda h fel volt pörögve estére!Aztán megint fájt a foga....

És kapott egy kiscipőt a nagyitól.Alig lehetett levenni a lábáról!POnt jó lesz neki ősszel.Én meg már megvettem a téli kis bakancsot.Remélem legközelebb tavasszal kell cipőt venni....
A bakancs

Hamarosan teszek fel videókat is,csak valahogy a gépre kell raknom,az új telóhoz meg nincs kábelem...de megoldjuk!

3 megjegyzés: