2010. október 31., vasárnap

Itthon

Már itthon vagyok!!!!!!Majd jövök beszámolóval,de minden oké!

Na megpróbálom röviden:))

Szóval szerdán reggel kezdődött h állandóan nyilalt/szúrt baloldalt lenn a hasam.Aztá időnként alul görcsök/fájások voltak,de tök össze vissza.Szerda este szinte csak feküdtem.Vettem be magneB6ot meg egy meleg zuhany,de nem használt egyik sem.Izát is Miki fektette le,mert annyira nem voltam jól.Aztán nem tudtam aludni,így a nappaliban feküdtem a kanapén(nem akartam Mikit zavarni a forgolódással).Hajnalban kb 20 percet aludtam,de továbbra is voltak jóslók,teljesen össze vissza.Mikor Miki indult reggel,mondtam neki h örülnék ha nem menne,muszáj benéznem a dokihoz.De sajna mondta h van még dolga odabenn.Hát nem örültem,főleg h előtte még Izát is vinni kellett 18 hós oltásra.Picit még aludtam megint,aztán annál nagyobb volt az öröm mikor Miki telefonált 7 után h már úton van hazafelé!!!Így megvártam vele Iza ébresztést!

Hazaért,gyerkőcöt "ellátta",aztán elcsoszogtunk a védőnőhöz.Iza megkapta az oltást,nem kellett sokat várni szerencsére.Picit sírt,de már megint a fekvéssel volt a baj,ahogy felvettük el is hallgatott.A vizsgáló ágyon ülve meg csak hajtogatta h kiszáll kiszáll:))Kérdezték h én hogyvagyok(szerintem kb rám volt írva...)Mondtam h mi van,a védőnő is helyeselte h nézessem meg a dokival magamat.Így átsétáltunk a kórházba.

Itt se kellett sokat várni,dokinak elmondtam a panaszokat,megvizsgált,átmentünk UHra is.Iza közben egy kis angyal volt odakinn,ahhoz képest h aznap már "megkínozták" a szurival,szépen játszott az apjával.

Az UHn minden oké volt Nikivel,egy picit kevesebb volt a magzatvizem,de nem volt azért olyan vészes,csak nem is az átlagos mennyiség...

Adatok:
BPD:83 mm
HC:290mm
AC:287mm
FL:66mm

Flowmetriás vizsgálat:
PI:0.95
RI:0.62
A/B:2.6

Viszont a doki jobbnak látta ha befekszem ár nap megfgyelésre,na meg a görcsökre kapok vénásan magnéziumot.Kérdezte h meg tudom e oldani a gyerkőcöt,mármint Izát.Mondtam h persze,ha muszáj.
Aztán hazaküldött h csomagoljak és jöjjünk vissza rögtön.Amikor leesett hogy Izát egyedül kell hagynom,pontosabban h Iza nélkül leszek,sírdogáltam egy picit.Még soha nem volt nélkülem ilyen sokat távol,nem tudtam hogy fog reagálni rá.Főleg úgy hogy fogzik....
34 hetes pocak

Szerencsére Iza végig egy angyal volt!!!Miki volt vele,meg sokat vigyázott rá Tündi illetve Peti is.Itt is örök hála nekik!Iza élvezte a nagy jövés menést,nem sírt utánam.Így könnyebb volt nekem is,tudtam h jól elvan otthon!

Szóval befeküdtem,rögtön kaptam a vénás magnéziumot.De csak picit lett jobb a helyzet.Később vettem be 2 MagneB6ot,majd picit később egy pezygőtablettát is,de csak nem múltak a fájások.Ezt jeleztemis,vártunk fél órát,majd ismét Mg infúzió,most kicsit lassabb tempóra kapcsolva.Közben jött az ügyeletes doktornő és ő is megvizsgált,teljesen zárva vagyok,szóval ezzel nincs gond.De leküldött CTGre h nézzük milyenek ezek a fájások.
Bennem mondjuk meg se fordult h szülünk,azt vártam h hasson vmi és múljanak ezek a panaszok.

Végül fél9ig csepegett az infúzió,akkor már annyira feszített a mellkasom.Ez jó sokáig tartott,azt hittem kiugrik a szívema helyéről.Ehhez társult h elkezdett fájni a fogam,vagyis az egész fogsorom és a nyirokcsomóm.Hideg vizes borogatást tettem rá,közben röhögtem h rosszabbul vagyok mint mikor bejöttem!Igaz ekkor már elmúltak a görcsök és a nyilalás.Hajnalra újra a régi voltam,elmúlt minden,aludtam is!És innentől lényegében már nem jöttek vissza a panaszok,pihentem,pihentem és pihentem.Így vasárnap haza is jöhettem!

Miki meg Iza minden nap jött be,hozták amit előre bediktáltam,na meg többet is:))De jó már itthon lenni!

Vasárnap csak Miki jött értem,Izát Petiéknél vettük fel.Mikor meglátott csak úgy szaladt hozzám,mondta h anya anya,tapsikolt örömében!Tudta h most már otthon vagyok és maradok is!

A tegnapi nap azért nyavajgott rendesen,próbálta bepótolni a 3 nap szünetet!:)

Na ennyit röviden!Most szigorú pihenés.Miki nem is enged semmit csinálni.De kértem hogy legalább kaját rendeljünk akkor,ő sem tud mindent megcsiálni munka mellett,kell a pihenés neki is.Persze pontidén nem rendeltünk meleg étkezési utalványt,de max fizetünk kp-el:))Ezen nem múlik!


Csütörtökön meg már amúgy is CTGre megyek,lesz vérvétel meg megyek a dokihoz is.Megkérdem mik a kilátások.Az biztos hogy a magzatvíz miatt figyelik majd jobban h minden oké e az áramlással,nő e rendesen Niki.Meg a császáros hegemet is figyelni kell.

5 megjegyzés:

  1. De orulok hogy minden rendben van veletek es hogy mar otthon is vagytok.Nikike akkor meg a pocakban lakik ugy-e.puszika

    VálaszTörlés
  2. Szió!

    Örülök,hogy minden oké veletek!
    Várom a beszámolót!

    VálaszTörlés
  3. Szia Annus!

    Nagyon örülök, hogy minden oké. Aggódtam értetek.
    Már nincs ssok idő Niki érkezéséig, addig tessék pihenni! :)

    puszi:

    Zsuzska

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Örülök,hogy minden rendben és otthon vagytok!Várom én is a beszámolót.:-)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    De szép a pocid :)

    Izus nagyon ügyi! Kész nagylány! :)

    Zsuzska

    VálaszTörlés