2010. november 2., kedd

Horgoltam

Mivel rengeteg szabadidőm volt mostanság,így befejeztem a horgolást!Íme a cica Izusnak.Sajnos semmi leírásom nem volt,így csak horgoltam horgoltam,és reméltem h olyan lesz a cica mint amilyet kigondoltam fejben!Kár h nem vagyok profi horgoló amúgy,mert így aztse tudtam h a fogyasztásnál-szaporításnál milyen mértékkel kéne haladnom.De a lényeg h kész,az enyém:)Vagyis Izusé,aki olyan örömteli,ragyogó szemekkel vette át a cicát hogy majd el olvadtam!Hihetetlen mennyire boldog volt tőle!Ezt is látta ahogy csinálom,mint a kutyust,és tuti ezért volt a nagy öröm!



4 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyi vagy! Már megint:-)

    VálaszTörlés
  2. De jó! Nagyon tetszik, szerintem megtanultál horgolni...

    VálaszTörlés
  3. Annus, nagyon édes! Elhiszem, hogy Iza örült neki! Én is örülnék, ha nekem az anyukám ilyet horgolna! :D

    VálaszTörlés