2010. november 30., kedd

Utolsó doki?

Ma voltam CTGn és a dokinál is.Minden rendben volt,zárva vagyok továbbra is.Megbeszéltük a dokival ha nem indulna el a kiírt dátumig,akkor dec 13-14 körül be kell feküdnöm,és még azon a héten megcsászároznak.Ez úgymond jó hír,mert karácsonyra már biztos itthon leszünk.Viszont ez azt is jelentené h több napot lennék odabenn,nem tudom Iza hogy viselné 1 hétig nélkülem.Szóval jöhetnek a Niki kicsalogató praktikák!Drukkot kérek h ne kelljen programozott császár(sajna az előző császár miatt nem hagyhatnak sokáig egyben,indítani meg így nem is lehetne...)

Na ez volt reggel,aztán a mai nap "nagy " eseménye h közben elment a nyákdugóm:)Niki nagyon mocorog,hullámzik  a hasam rendesen.Épp mentünk volna le,de picit vártunk.Talán majd most lemegyünk és teszünk egy kört.Miki pont itthon van,ő vigyázott ma Izusra.Amúgy Izánál a nyákdugó távozása után másnap megszültem:)Nem tudom most hogy lesz!De valahogy at érzem nem lesz itt túlhordás,valahogy más lett most minden...

Na ezek voltak ma,plusz a fürdőszobában ázunk...a felettünk lakótól jön vmi,csepeg a víz a plafonból.Remélem nem vmi csőrepedés és nem kell bontani.Egyelőre nem vészes,meg szóltunk neki.Délután majd érdeklődünk hogy sikerült e megnézetnie vmi szakival.

Ha indulnánk,mindenképp írok ide is!

5 megjegyzés:

  1. Drukkolok! Nekem Marci 12 órával a nyákdugó után indult el, Regő meg azt hiszem, négy napra rá. Drukkolok, hogy szépen spontán beinduljon, az se baj, ha elsején születik és nem nyerek a játékon :)

    VálaszTörlés
  2. Szorítok nagyon :) Nekem elment a nyákdugóm, rá 5 órára lettek 10 percesek a fájások, és kereken 12 óra múlva kibújt Dávid :) Hajrá :) Bububebi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon drukkolok, hogy minél hamarabb kikívánkozzon Niki baba.:)

    VálaszTörlés
  4. Hat holnap mindenkep megkell szulessen mert dec.1-je lesz es en arra tippeltem

    VálaszTörlés
  5. Annus, nekem Petra a nagytakarítás után döntött úgy, hogy kijön, de a nyákdugóm az a vajúdás közepén met csak el, úgy 10 órával az első fájások után(amikor 5-ről 2 percesre sűrűsödtek a fájások)...hátha egy "jó" porszívózásra ihletet kapna a lányzó :)

    VálaszTörlés