2010. november 18., csütörtök

Újabb vizsgálatok

Ma megint CTGn voltam.Minden oké volt,bár most meg túl nyugis volt az elején,de aztán felébredt!:)Majd teszek be róla képet!

Aztán voltam UHn is.Pont ott volt a dokim is,így látta ő is a dolgokat,nem csak a papírról olvasta.Niki se egy óriás baba,de ugye én se vagyok egy óriás:)

Adatok:
BPD:89mm
HC:312mm
AC:323mm
FL:66mm
Súly: kb 2800g
Áramlás: PI:0.78 , RI:0.57 , A/B:2.3

A magzatvíz még mindig picivel kevesebb,de nem vészes,áramlás jó,növekszik szépen.Már megint mondták h szép a combcsontja:)Bár a múltkor is 66mm-t mértek meg most is.Szerintem elmérhették az egyiket:))

Strepto is negatív.

Doki is megvizsgált,minden oké.Viszont jövőhéten nem lesz csütörtöktől....ráadásul külföldön lesz,szóval addig nem jöhet Niki,remélem h megjegyezte:))Bár mondta h ki helyettesíti,pont láttam ma is azt a dokit:)

Szóval megvagyunk,a magnéziummal leálltam,azóta jönnek megint jóslók,de szerencsére el is múlnak még.Most már megvárom a 40.hetet:)))Na meg ugye 3 kiló alatt nem adjuk!

2 megjegyzés:

  1. Tök szép Niki, és amennyi ideje van, még egész nagyocska is lehet, de ha most megszületne és tényleg ez lenne a súlya, az se lenne már rossz, de csak várja meg a Mikulást :)

    VálaszTörlés
  2. Nem lesz itt senki 3 kiló alatt! :D

    VálaszTörlés