2010. november 20., szombat

JÁTÉK

Gondoltam játszunk egy picit.Mint sokan tudjátok,most töltöttem a 37.hetet.Niki lényegében bármelyik pillanatban jöhet!Gondoltam addig is üssük el az időt egy kis tippeléssel!

A kérdés:Mikor érkezik Niki?

A szabályok:
  • mindenki csak egyszer tippelhet
  • utólag nem lehet módosítani a tippet
  • elég a napot beírni a megjegyzésbe,óra perc pontosság nem kell:)
  • egy napra többen is tippelhetnek,ebben az esetben természetesen több nyertes lesz
  • nyertes csak akkor van,ha vki eltalálja a napot:)
Nyeremény:természetesen lesz!Annyit elárulok hogy vmit horgolok:)

Jó szórakozást mindenkinek!

26 megjegyzés:

  1. Szia! Nem tudom ide kell e a tippet megírni, de én dec. 6-ra tippelek! :) Majd a mikulás hozza! :D
    Amugy nagyon szép pocid van!
    d.dodó

    VálaszTörlés
  2. Igen,itt kell tippelni:)
    Köszi a Niki lak dicsit:)

    VálaszTörlés
  3. Annus, az én tippem november 30. András nap!

    VálaszTörlés
  4. Nekunk is van am tippunk december 1-je,valamiert ez ugrot be elsonek.

    VálaszTörlés
  5. 2010.12.06. 11:32 (de csak mert már volt egy tipp 6.-ára :) )

    VálaszTörlés
  6. Szia Annus! Az én tippem november 30.-a.

    VálaszTörlés
  7. Dec. 5.: csak mert a Mikulás 5.-én este jön :)

    VálaszTörlés
  8. November 28.(advent első vasárnapja)az én tippem. :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    én december 1-re tippelek!!!!!!!!:):)

    puszi Nita

    VálaszTörlés
  10. Na jöhetnek a tippek!Remélem vki beletrafál!Már elkezdtem a "gyakorlást" az ajándékra,vagyis annyira jó(szerintem) hogy a végén nem is gyakorlás lesz belőle:)))Lehet hogy a hét közepén teszek is képet róla,vagyis egy részletéről:))

    VálaszTörlés
  11. Én december 4-re, Borbála napjára tippelek!

    VálaszTörlés
  12. Szia Annus!
    Szerintem december 5:)

    VálaszTörlés
  13. Szia Annus- Niki szerintem nagyon bent szeret majd lenni, mivel kint hideg van és ő ezt már tudja :) ezért én December 13-ra tippelek :) 13 óra 13 perc :) jó ez csak vicc , de a Dec 13 a tippem és végleges, bár a megérzésem a November 23 azaz a mai nap, de remélem még bent marad ameddig kell! Puszika , Rékuci

    VálaszTörlés
  14. Szia Annus!
    Szerintem december 5. a ti napotok! :-)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  15. Szia! Én november 29-re tippelek! Szép formás a Niki-lak:)

    VálaszTörlés
  16. Szia Annus!
    Szerintem december 3-a lesz Niki és a te nagy napod! :)

    VálaszTörlés
  17. Jött még egy tipp Epertől dec 3ra!
    Köszi Anikó!:)


    Lassan táblázatot kell vezetnem hogy ki mire tippelt!

    VálaszTörlés
  18. Szia Annus!
    Nagyon szép nagy pocid van...:)
    Szerintem dec. 10-én jön Niki baba...
    Kitartás a végére :9

    Ilus

    VálaszTörlés
  19. Szia Annus
    szerintem dec. 9.

    Puszedli ;)

    VálaszTörlés
  20. Szia Annus, nekem a december 1-je ugrik be...Niki születésére!:))
    Puszi

    VálaszTörlés
  21. szia Annus! december 3, péntek... csak mert én is pénteken szültem :) AgiL

    VálaszTörlés
  22. December 2-őt nem írta senki, pedig akkor fogsz szülni :DDD Puszi!

    VálaszTörlés
  23. Gyöngyi:)))
    Ha hiszed ha nem,de pont tegnap akartam írni h dec2re tippelek magamnak.Hátha én nyerek:))))

    VálaszTörlés
  24. Szia Annus!
    Az én tippem december 3!!
    Látom sokan tippeltek rá, dehát mit csináljak, ha ekkor érkezik Niki? :)
    Mágnes (anyatanyáról)

    VálaszTörlés