2010. december 12., vasárnap

Első napok

Niki ma 1 hetes!2-t pislantok és ő is 1,5 éves lesz:))Nagyon jó baba(ezt le is kopogom).Olyan mint Iza.Eszik,alszik.Nem sír,épp csak akkor hallani a hangját ha felébred és éhes!Hatalmas mennyiségeket eszik.Tegnap kíváncsiságból megmértem.8szor evett,volt h 90et szopizott.Összesen 600 ml csúszott le neki.Pedig csak 2940g,elég lenne neki 450 ml is,de ugye ő se olvasta a tankönyveket hogy mennyit kéne ennie:))
Cumizik is,mert olyan kis szívóereje van,h ezt már tényleg nem bírnám.Így is ma már fejnem kellett,éjjel is arra keltem h a cicik helyén egy-egy labda van:))Miki ennek nagyon örült:)))

Amúgy az első éjszaka 2 óránként kelt enni,ekkor még 20-40mlt szopizott csak,a következő éjszakákon már kb 3 óránként evett,így aludni is tudtam picit!

Nappal általában kinn van a mózesben velünk,itt olyan jót alszik,ha benn hagyjuk akkor nem tetszik neki:))Éjjel viszont szépen alszik a kiságyban.Már vagy 3 mosáson túl vagyok,mert mindig sikerült lebüfögnie magát,hiába van már vagy 2 rongy és előke is a nyakába,csak a ruháján köt ki mindig:)Vagy rajtam:)

Iza egyelőre jó kislány,nagy hiszti nem volt a részéről.Ma vettünk egy fellépőt neki,h lássa a pelenkázást.Ő adja nekem a pelust is.A fellépőnek annyira örült,h egész délután azzal játszott:)Ide oda cipelte,felfordította és belepakolta a játékait.Annyit röhögtünk rajta.

Rengeteget dumál.Ma reggel meglátott és közölte h CSINI:)Aztán nyitottam ki a szárítót a másik szobában,erre hallom ahogy kérdezi az apját h "mit csinál?":))
Még apásabb lett mint volt,picit irigykedem is,mert már olyan rég emeltem meg és olyan rég játszottam vele úgy h nem akadályozott a hasam,most meg nem emelhetem a műtét miatt:(Alig várom h végre úgy játszunk h nem kell közbe rászólni  vigyázzon a hasamra...biztos uncsi már neki....

Szóval megvagyunk,jól vagyunk.Már csak tényleg azt várom h újra csinálhassam a dolgokat!Vicces,de már hiányzik egy jó kis nagytakarítás:)))

A sebem már csak picit érzékeny amúgy,a hasam is húzódik vissza.Jelenleg 2 kilóval kevesebb vagyok mint a szülés előtt...kész fogyókúra volt ez a terhesség.Mondjuk ahogy Niki eszik,gondolom odabenn is rögtön elvette amit megettem:))))

2 megjegyzés:

  1. Nahat hogy milyen edes lehet Niki baba ahogy cumizik,nalunk is igy volt,a masik dolog nalunk Julia mar -dik nap 40 gramm helyett 90-100 gramokat szopizott,hu nagyon orultem en is annak.EDes lehet Iza ahogy kukucsalja a feleporol a kis hugat ahogy tisztaba rakjatok.Jaj anya hamarosan eljonn az az ido hogy mind kettovel jokat jatszasz.puszika

    VálaszTörlés
  2. Van egy kis versenyunk a blogunkban ha van kedvetek vegyetek reszt rajta csak tippelni kell

    VálaszTörlés